abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45226381
Hallo,

Wie heeft toegang tot de digital library van de WU? Ik ben op zoek naar enkele artikelen over kwaliteitsmanagement in de horeca. Via http://library.wur.nl/desktop/vrr/ heb je toegang tot de artikelen
Op http://library.wur.nl/desktop/faq/faq_access.html vind je info over off-campus acces

Alvast bedankt

Yuksel Ekinci
A Review of Theoretical Debates on the Measurement of Service Quality: Implications for Hospitality Research
Journal of Hospitality & Tourism Research, Vol. 26, No. 3, 199-216 (2002)

Ramsaran-Fowdar
Developing a service quality questionnaire for the hotel industry in Mauritius
Journal of Vacation Marketing, Vol. 13, No. 1, 19-27 (2007)

Consumer perceptions of the quality of services in three hotel categories in Hong Kong
Tat Y. Choi
Raymond K. S. Chu
Journal of Vacation Marketing, Vol. 5, No. 2, 176-189 (1999)

P. Erto and A. Vanacore
A probabilistic approach to measure hotel service quality
Total Quality Management, Volume 13, Number 2 / March 1, 2002, p. 165 - 174 (niet te vinden als E-jornal)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_45226547
Wur sucks...

Ik woon hier in Ede, en ik weet uit ervaring dat de WUR een %^& uni is, ( kdrurf het geenes een uni te noemen) die is weggelegd voor boerenjongens die tog nog stoer willen doen door te zegge op de uni te hebben ''gestudeerd''
pi_45332643
Hmm... ik weet niet in hoeverre ex-studenten toegang hebben? Een vriendin van me heeft daar gestudeerd, kan het wel aan haar vragen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45334132
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:04 schreef fysicus het volgende:
Wur sucks...

Ik woon hier in Ede, en ik weet uit ervaring dat de WUR een %^& uni is, ( kdrurf het geenes een uni te noemen) die is weggelegd voor boerenjongens die tog nog stoer willen doen door te zegge op de uni te hebben ''gestudeerd''
gast je woont in Ede en wil zelf zeggen dat je studeert. Anders ga je gewoon eens op kamers, thuis zittende nerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')