quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:21 schreef Casemodders het volgende:Zelf lekker crea bea geweest en deze site neergezet, Zijn al weer wat puntjes gefixt vergeleken met laaste keer! Moet er alleen nog wel een en ander aan doen!
http://www.mauricemikkers.nl Veel plezier! met kijken! En tips zijn nogsteeds welkom!
Meer een melding over je website... Ziet er prima uit, alleen waar ik me enorm aan stoor is het font van de body text. Ik denk dat dat komt omdat ik achter een Mac zit... ik zie een grove Times... dat is vast niet de bedoeling? Heb je de site zelf gemaakt?
Als ik dan toch bezig ben... Je hebt een pagina met daarop max. 4 foto's en dan verder veel "rand informatie". Persoonlijk zou ik liever meer foto's zien (Ik klik namelijk nooit iedere foto in een foto website aan, maar ik kijk waar mijn oog op valt en dan wil ik pas meer weten) en als ik de foto klik dat dan de informatie zichtbaar wordt.
Als je de foto overzicht pagina dan goed indeelt, dan heb je denk ik een rustigere website, waardoor de nadruk meer op je foto's komt. (De onrust komt nu een beetje, van én borders én iconen én verloopjes.)
Begrijp me goed, ik ben juist onder de indruk van je webontwerp daarom... en omdat ik zie dat je student bent hoop ik dat je er wat mee kan. (Als mensen huis-tuin-keuken sites maken, ook prima, die zitten niet op mijn (hopelijk) opbouwende kritiek te wachten, en terecht.
![]()
)
Lang verhaal, maar het is dus ook een compliment
[ Bericht 39% gewijzigd door jack4ya op 11-02-2007 11:54:23 ]