haha ik heb alleen seizoen 2 op dvd whehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
24Samen keertje kijken? Ik heb seizoen 1
![]()
Oke, je bent geaccepteert bij mij. Voeg je me toe op msn? Gaan we gezellig chatten! Of gaan we krabbelen op Hyves?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kijk GEEN van die shit seriesal die big brother shit en idols shit ook nie, achterlijke zooi vink da
Evelien heb ik nog nooit gezien maar ik hoor van sommige mensen dat het wel leuk is dus ik moet het nog een keer kijken als het komt.
oh ja en 24 is ook cool
Dat maakt me niet uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha ik heb alleen seizoen 2 op dvd whehe
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je geilt op frederiqueske
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zie je, mijn uitleg over je post klopte.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar elke keer weer...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke slet was dat dan?!
Fok, fok, fok, wie?!!
Mijn moeder valt af, mijn vader ook, wie blijven er dan nog over....
think opgebaarde think!
ja ik was ook trainen enzoquote:
Ze speelt source en WoW zie ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:24 schreef Koenz0r het volgende:
Vet, dus ze speelt ook WoW of cs? (Wel 1.6 nartuurlijk)
PCWtje? d1? d1? azzie? OF WOW!? MET MIJN TWINKED ARCANE/FROST MAGE LVL 42 MET EPIC MOUNT!11ZOMFG!11HERTMETGEWEI!!111
Doet joun steam het ook niet meer sinds die update wilde 1.6 of source spelen maar me steam start niet eens op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Koenz0r het volgende:
Source, dat is echt voor n00bs die niet kunnen csen.
Kweenie waar jij kijkt, maar bij mij speelt ze geen wow.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ze speelt source en WoW zie ik.
Ik ook dus ik kan mooi met haar daten.
CHINGCHINGCHING!!!! EN WE GAAN DOOR VOOR DE KOELKAST!!! CHINGCHINGCHINGquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Doet joun steam het ook niet meer sinds die update wilde 1.6 of source spelen maar me steam start niet eens op.
Uit mijn penis, dat is op zich al een prestatie met een micropenis maar tegen niemand zeggen hè anders wordt straks mijn dierbare penis gejat en dan ben ik mijn kinderbijslag ook nog eens kwijtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar elke keer weer...
ZOMFG!!1eins!11~!~!frikkandelbiite!!@wqsda1!polizei!1 Lees me posts danquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Kweenie waar jij kijkt, maar bij mij speelt ze geen wow.
Je posts zijn niet waardig genoeg om te lezen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
ZOMFG!!1eins!11~!~!frikkandelbiite!!@wqsda1!polizei!1 Lees me posts dan
NOUHOU DAN GA IK MAAR NAAR DIGquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
CHINGCHINGCHING!!!! EN WE GAAN DOOR VOOR DE KOELKAST!!! CHINGCHINGCHING
WE HEBBEN EEN NERD IN ONS MIDDEN, JAAAAAAAAAAAAAAAH!
+2 voorspelbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit mijn penis, dat is op zich al een prestatie met een micropenis maar tegen niemand zeggen hè anders wordt straks mijn dierbare penis gejat en dan ben ik mijn kinderbijslag ook nog eens kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |