Lost voor de hete mannen en Coupling voor de humor zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee prison break vink geen leuke serie, ik kijk Lost en Coupling![]()
![]()
Nee, ik zit r te fokken, ze gaat er toch altijd op inquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef Koenz0r het volgende:
Jaloers dat je vriendin een gothic/emo/alto/ is? Bevest. M. ?
Lost durf ik niet aan, zit al aan prison break, 24 en ik kijk soms ook verplicht naar Grace anatomy of soms desperate housewives, dus lost ander keertje maar schijnt wel vet te zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee prison break vink geen leuke serie, ik kijk Lost en Coupling![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee, ik zit r te fokken, ze gaat er toch altijd op in.
En ik ben geen Bevest.M. Noem me dan maar BM
Je geilt op frederiqueskequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Oke.
BM. Sorry dat ik jou vriendin belachelijk maakte. Hierbij mijn excuus, BM.
Wat klinkt dat toch fatturrr dat BM.
Coupling is keileuke humor en geeft altijd mooi het verschil tussen mannen en vrouwen weer en de vrouwen winnen altijd whehehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Lost voor de hete mannen en Coupling voor de humor zeker.
Want dan word jij 16?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Over een paar jaar mag het
Volgens mij is zij al 21quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee, dan is frederiqueske 16, kben de 16 al voorbij heur
ik kijk GEEN van die shit seriesquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef Koenz0r het volgende:
Grace anatomy is okay.
Frederiqeuske kijk je Evelien? GTST? ONM? Sterren dansen op het ijs? X-Factor? Gaarne doorstrepen wat niet van toepassing is.
Ze is 13quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is zij al 21![]()
Dus laat die natte dromen maar koooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!1!!![]()
verkapte neem-niet-niels-maar-neem-mij-want-ik-ben-wel-13-postquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
17/13 is toch redelijk verschil hoor
Welke slet was dat dan?!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kijk GEEN van die shit seriesal die big brother shit en idols shit ook nie, achterlijke zooi vink da
Evelien heb ik nog nooit gezien maar ik hoor van sommige mensen dat het wel leuk is dus ik moet het nog een keer kijken als het komt.
oh ja en 24 is ook cool
24quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kijk GEEN van die shit seriesal die big brother shit en idols shit ook nie, achterlijke zooi vink da
Evelien heb ik nog nooit gezien maar ik hoor van sommige mensen dat het wel leuk is dus ik moet het nog een keer kijken als het komt.
oh ja en 24 is ook cool
Zie je, mijn uitleg over je post klopte.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
24Samen keertje kijken? Ik heb seizoen 1
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |