Op het net .. hallo anno 2007 ligt mijn eerste idee over surfen gelinkt aan Internetquote:
Mijn connectie met wind en surfen ligt toch ergens andersquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef Bastard het volgende:
Op het net .. hallo anno 2007 ligt mijn eerste idee over surfen gelinkt aan Internet![]()
Ik dacht al, ik merk helemaal niets. Maar ik zit in Soesterberg (naast Utrecht), zeg maar precies onder dat groene vlekje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Zoals je kunt zien doet het windscherm rond Tilburg weer netjes z'n werk
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, in Dordt gaat het nu weer harder tekeer.
* Moge dat spuuglelijke hek van de buren omvallen*
Ligt toch een stuk verder van de Noordzee dan Cadzand. Het is nu wel harder gaan waaien lijkt. Ik ging net even voor kijken (woon aan een haventje) en daar werd een boot zowat in een hoek van 45 graden geblazen door een windstootquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef mariovandevelde het volgende:
gaat hier flink tekeer
Cadzand:
De windsnelheid op 11 januari, 12:50 uur is 19.3 m/s
De windstoot op 11 januari, 12:50 uur is 27.8 m/s
snap niet dat het in Goes dan zo rustig is![]()
Jij bent stiekem mijn buurman die m'n boom weg wil hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Joepie het volgende:
Het trekt hier nu wel iets aan qua storm, dat de boom van de buren maar om mag waaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |