* cerror gaat kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef rompompom het volgende:
Onder eigenschappen van "Deze computer" heb je bij het tabblad "Geavanceerd" de mogelijkheid om je opstart- en herstelmogelijkheden in te stellen. Kijk eens wat daar staat
1 2 3 4 5 | timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect |
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:28 schreef rompompom het volgende:
Je kan daar je boot.ini bewerken zag ik ook. Dit staat er bij mij in:
[ code verwijderd ]
Sorry voor de lay-out verneuking :@
1 2 3 4 5 6 | timeout=1 default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect |
Wat voor dingen kan ik kwijtraken dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Systeemhgerstel deed ik toen dit probleem bij mij kwam. Alles weer terug zoals het hoorde, hooguit een chatlogje van een dag ofzo weg. Belangrijke dingen kan je eventueel eerst backuppen natuurlijk.
Zie 1 comment d'r boven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ander stukje moet je zijn:
[afbeelding]
Dan krijg je dit scherm:
[afbeelding]
Het verschil is wel die /noexeute=optin, misschien kan je dat eens proberen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef cerror het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat staat er bij mij (die dubbele boot komt waarschijnlijk door een oude windows installatie ofzeau.
Ik zie alleen nergens het probleem met m'n documents en settings etc.
Dat ligt er aan wanneer je voor het laatst een herstelpunt hebt gemaakt, dacht ik. Dat moet je zelf doen; gaat meestal niet automatisch.quote:[..]
Wat voor dingen kan ik kwijtraken dan?
Alle documenten etc. blijven wel bestaan toch?
Je hebt dan alles zoals het was op de tijd waar je hem terug op zet. Nieuwe bestanden niet, als je daar nu nog bij kan die eerst backuppen en anders ben je die dus kwijt als je die nu kwijt bent.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef cerror het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat staat er bij mij (die dubbele boot komt waarschijnlijk door een oude windows installatie ofzeau.
Ik zie alleen nergens het probleem met m'n documents en settings etc.
[..]
Wat voor dingen kan ik kwijtraken dan?
Alle documenten etc. blijven wel bestaan toch?
Dit gaat meestal WEL automatisch, tenzij je het uitzet. Veel installaties doen dit bv automatisch, dan staat er als herstulpuint de datum en tijd dat een bepaald programma geinstalleerd was. En mijn computer doet het zowat elke dag of om de paar dagen dacht ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wanneer je voor het laatst een herstelpunt hebt gemaakt, dacht ik. Dat moet je zelf doen; gaat meestal niet automatisch.
Als ik die noexeute gebruik ben ik bang dat ik windows heulemaal niet meer inkom.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het verschil is wel die /noexeute=optin, misschien kan je dat eens proberen?
[..]
Dat ligt er aan wanneer je voor het laatst een herstelpunt hebt gemaakt, dacht ik. Dat moet je zelf doen; gaat meestal niet automatisch.
Ik zie het nu ook, wel handig inderdaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit gaat meestal WEL automatisch, tenzij je het uitzet. Veel installaties doen dit bv automatisch, dan staat er als herstulpuint de datum en tijd dat een bepaald programma geinstalleerd was. En mijn computer doet het zowat elke dag of om de paar dagen dacht ik.
Succesquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik die noexeute gebruik ben ik bang dat ik windows heulemaal niet meer inkom.
Ik probeer eerst wel een herstel. Ik heb er 1 van 8 januari wat 1 dag voor het gedonder is.
Als ik niet meer online kom weten jullie waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |