Nadat we elkaar op de Coolsingel even innig hebben geknuffeld en lekker hebben gezoend zijn we naar Dudok gegaan. Voor de niet Rotterdammers, Dudok is een café waar ze ontzettende lekkere taarten hebben. We hebben dus heerlijk een stukje op met een kop warme chocomel en een expresso.
Zuurtje is zijn weg gegaan, die is gaan werken en ik ben met mijn getuige op stap gegaan.
We hebben heel wat bloemen gehad. Van de eigenaren van de stal waar mijn verzorgpaard staat en wat meiden van daar. Van mijn getuige en dinnetje Jonna, van mijn ouders en van de ouders van Arno hebben we een mooie plant in een mand gehad.
Vandaag hebben we 2 jaar een relatie. We vieren het lekker makkelijk. Bijna de hele dag in bed doorgebracht, lekker tv gekeken, filmpje. We hebben lekker chinees gehaald en gaan zo weer genieten van elkaar zoals we altijd genieten van elkaars aanwezigheid.
Volgende week zaterdag ga ik trouwjurken passen!!! Heb er nu al zin in. Dan ga ik misschien echt beseffen dat ik ga trouwen!
Trouwens... voor de mensen die nog gaan trouwen. Kijk eens op www.trouwshop.com
Hier kan je je eigen trouwsite laten maken en daar krijg je nog een waardebon van ¤ 50 voor.
Wij hebben inmiddels al een site daar (21 maart 2003, Arno en Eveline) en de waardebon ook al binnen!
We hebben Zooi de kabouterdans en de vogeltjesdans zien doen, dat zijn momenten om te koesteren
.
Mevr. Zooi was inderdaad net een prinses, in een prachtige jurk, en heeft de hele avond gestraald.
Zooi was gewoon Zooi maar dan in een supergelukkige uitvoering.
Het feest duurde tot de vroege uurtjes en werd afgesloten met een kring van mensen om een dolgelukkig en zeer verliefd paar heen. Prachtig !
Echt een dag om nooit te vergeten.
quote:Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
Op zondag 24 maart 2002 20:07 schreef Kleintje een heel verhaal:
Leuke site !
* E.T. is nieuwsgierig
ff een update hiervandaan:
27 september 2002 gaat het gebeuren! Dan wordt ik 'mevrouw Swetsenegger'
We trouwen in het streekmuseum in Krimpen a/d IJssel. Dit is een oude boerderij die ze tot museum hebben omgedoopt en in de pronkkamer van de boerderij kan getrouwd worden. Ziet er erg leuk uit daar.
Van de week even de documenten voor ondertrouw enzo regelen.. dan kan dat ook gaan gebeuren.
Kaarten hebben we een idee voor, restaurant wat we op 't oog hebben gaan we a.s. zaterdag even heen. We willen 't allemaal klein houden dus dat moet niet al te veel problemen geven volgens mij
Vandaag m'n vader van Schiphol opgehaald en hem en z'n vriendin het nieuws verteld. Toen ik zei dat we een nieuwtje hadden, dacht hij in eerste instantie dat hij opa ging worden
Gelukkig had hij ook wel zin een bruiloftsfeestje Volgens zijn vriendin straalde ik helemaal.. Dat kan nog wat worden op de dag zelf
quote:We geen niet helemaal sentimenteel en soppig lopen doen he
Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef E.T. het volgende:
Volgens zijn vriendin straalde ik helemaal.. Dat kan nog wat worden op de dag zelf
quote:jawel..
Op zondag 24 maart 2002 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
We geen niet helemaal sentimenteel en soppig lopen doen he
Kleintje, veel succes met het uitzoeken van een jurk en ook jij natuurlijk van harte met je ondertrouw en 2 jarig jubileum.
We gaan vrijdag 12 april a.s. in ondertrouw. 's Avonds geven we een klein dineetje voor de ouders en broers en zussen. Klein buffetje ofzo.
Swets en E.T., stelletje mafkezen!
quote:Oh was jij erbij dan
Op maandag 25 maart 2002 12:27 schreef dutchie het volgende:
Fam. Zooi van harte!
Alhoewel jullie volgens mij wel een beetje 'overboard' zijn gegaan met dat vuurwerk.
quote:Dutchie sprong toch in haar blote niksie uit die taart
Op maandag 25 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:Oh was jij erbij dan
quote:volgens mij wel
Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef E.T. het volgende:We willen 't allemaal klein houden dus dat moet niet al te veel problemen geven volgens mij
quote:vuurwerk ...gaaaaaf!
Op maandag 25 maart 2002 12:27 schreef dutchie het volgende:
Fam. Zooi van harte!
Alhoewel jullie volgens mij wel een beetje 'overboard' zijn gegaan met dat vuurwerk.Kleintje, veel succes met het uitzoeken van een jurk en ook jij natuurlijk van harte met je ondertrouw en 2 jarig jubileum.
We gaan vrijdag 12 april a.s. in ondertrouw. 's Avonds geven we een klein dineetje voor de ouders en broers en zussen. Klein buffetje ofzo.Swets en E.T., stelletje mafkezen!
![]()
* Ellen word helemaal blij van dit soort topic's
Leuk hoor!
(mag alleen geen camera meenemen )
Voor alle Fok!kers: maak er een mooie dag van!!
quote:GMTA
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef just me het volgende:[..]
volgens mij wel
quote:Mafkees? ik?
Op maandag 25 maart 2002 12:27 schreef dutchie het volgende:Swets en E.T., stelletje mafkezen!
![]()
nietus!
quote:verder dan de plechtigheid komen jullie toch niet
Op maandag 25 maart 2002 22:16 schreef spookvrouw het volgende:[..]
GMTA
GEEN bruidstaart voor jullie
quote:* just me zwaait zwoel naar Swets..
Op maandag 25 maart 2002 22:24 schreef E.T. het volgende:
verder dan de plechtigheid komen jullie toch niet
joehoe Swets.. ET zegt dat we niet verder dan de plechtigheid mogen komen; wat is daarop jouw antwoord??
quote:Ik weet t wel zeker
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef just me het volgende:[..]
volgens mij wel
quote:*meelurkt*
Op maandag 25 maart 2002 23:54 schreef just me het volgende:[..]
* just me zwaait zwoel naar Swets..
joehoe Swets.. ET zegt dat we niet verder dan de plechtigheid mogen komen; wat is daarop jouw antwoord??
quote:Iedereen die erbij was en hier over de bruiloft verteld heeft, heeft het over dat vuurwerk.
Op maandag 25 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:[..]
Oh was jij erbij dan
quote:Je doet je signature wel eer aan zeg.
Op dinsdag 26 maart 2002 11:48 schreef dutchie het volgende:[..]
Iedereen die erbij was en hier over de bruiloft verteld heeft, heeft het over dat vuurwerk.
En ja, heb zo wel het gevoel dat ik er een beetje bij was.
quote:Weet ik schat, hij staat er niet voor niets.
Op dinsdag 26 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:[..]
Je doet je signature wel eer aan zeg.
quote:Neuh laten we het er maar op houden dat je niet bij die bijzondere bruiloft was en dat je gewoon loopt te zuigen.
Op dinsdag 26 maart 2002 20:26 schreef dutchie het volgende:[..]
Weet ik schat, hij staat er niet voor niets.
![]()
Zullen we het maar weer houden op het verhaal van het verkeerde been dat je vanmorgen uit bed zette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |