Swets en ET.. VAN HARTE!
ET, is hij echt op zijn knieën gegaan voor je??
Vrijdag om 09.40 gaan wij in ondertrouw. Ben zeer benieuwd wat dat voorstelt (waarschijnlijk niets) en hoe snel we weer buiten staan!
quote:Hebben jullie ooit ergens wel gras over laten groeien met z'n 2?
Op dinsdag 19 maart 2002 23:09 schreef E.T. het volgende:Nu even brainstormen over wanneer (als 't ff kan dit jaar nog)
quote:Tnx!
Op woensdag 20 maart 2002 09:34 schreef Kleintje het volgende:Swets en ET.. VAN HARTE!
ET, is hij echt op zijn knieën gegaan voor je??
quote:nee
Op woensdag 20 maart 2002 13:04 schreef DIGGER het volgende:[..]
Hebben jullie ooit ergens wel gras over laten groeien met z'n 2?
Alvast gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben
quote:Neem je hem dan wel serieus als hij niet eens op zijn knieën ging. Wil eigenlijk toch wel weten hoe het dan is verlopen.
Op woensdag 20 maart 2002 13:10 schreef E.T. het volgende:Tnx!
je kent Swets toch een beetjeen dan vraag je nog serieus of ie op z'n knieen is gegaan?
nee dusnee
moet dat dan?
Enne... gras laten groeien kan leuk zijn voor de achtertuin. Moet je het wel bijhouden!
Maar als jullie zeker zijn van je zaak... dan moeten jullie het gewoon doen.
Mijn lief en ik gaan ook snel zeggen sommigen. Denk dat het gewoon is wat je gewend bent.
Zondag hebben we 2 jaar "verkering" en 3 jaar halen we niet eens want dan zijn we al getrouwd!
Morgenavond gaat Zooi mevr. Zooi bij haar ouders 'dumpen', dan nog even snel de allerlaatste dingetjes doen, en als Zooi nog wat tijd over heeft nog even fokken
spannnnuuunnnd!
quote:duurt iets van 5 a 10 minuten en stelt niets voor. even wat dingetjes tekenen, wat inleveren, keuze maken hoe je wil gaan heten na het huwelijk en klaar
Op woensdag 20 maart 2002 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Vrijdag om 09.40 gaan wij in ondertrouw. Ben zeer benieuwd wat dat voorstelt (waarschijnlijk niets) en hoe snel we weer buiten staan!
quote:fokken als in
Op woensdag 20 maart 2002 19:49 schreef Zooi het volgende:knip
dan nog even snel de allerlaatste dingetjes doen, en als Zooi nog wat tijd over heeft nog even fokken
Zooi en Pokemon: ik hoop dat jullie een héle leuke dag zullen hebben, met mooi weer en mooie momenten. Geniet ervan en een - je voor Gizmo
Een hele dikke van Dutchie
(volgens mij kan dit zo in jullie receptieboek!)
Zooi en Pokemon: Maak er een top dag van. Probeer hem toch bewust te beleven enne... maak er niet de mooiste dag van je leven van, want anders heeft het leven daarna geen zin meer als de mooiste dag al is geweest!
Maak er de mooiste dag van jullie leven tot nu toe van!
Dikke voor iedereen, en misschien tot vanavond op het forum ergens nog ffkes
Kleintje veel plezier morgen, ondertrouw is ook belangrijk genoeg, dus geniet er met volle teugen van!
quote:Dacht het niet, ben veel te druk voor jouw bruiloft
Op donderdag 21 maart 2002 15:31 schreef Zooi het volgende:
Dikkevoor iedereen, en misschien tot vanavond op het forum ergens nog ffkes
Zegge ... gaan we nog te horen krijgen hoe het allemaal is verlopen vrijdag of liggen jullie nu nog in bed met een kater???
JustMe, Yvonne, Tinkerbell, Kleintje, Zuurtje, Iteejer, Lois, Clark
* Barb is getting impatient here!!!!
quote:Heb een bruiloft meegemaakt daar hadden ze de keukendeur eruit gehaald, en daar kon iedereen een kreet op schrijven.
Op maandag 11 maart 2002 10:15 schreef dutchie het volgende:
Zeg, heeft iemand nog een origineel idee ipv een receptieboek? Ik zat zelf te denken aan een foto van de plek des aanzoeks (of onheils, dat weet ik over 20 jaar pas) met een grote passe partout of hoe je het ook noemt er omheen waar iedereen zijn naam op zet. Het vriendje liep hier echter niet zo warm voor, aangezien de lijst dan weer zo knetterduur zou zijn. Ik vind een receptieboek nl. nogal zonde, je kijkt er nooit meer in later. Iemand nog goede ideeen?
Heel erg leuk!
quote:Wakker en geen kater
Op zaterdag 23 maart 2002 15:53 schreef Barb het volgende:
* tokkelt met vingers op tafelblad *Zegge ... gaan we nog te horen krijgen hoe het allemaal is verlopen vrijdag of liggen jullie nu nog in bed met een kater???
JustMe, Yvonne, Tinkerbell, Kleintje, Zuurtje, Iteejer, Lois, Clark
* Barb is getting impatient here!!!!
Maar ik heb geen zin om nu al een heel verslag te gaan typen Sorry
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:14 schreef Havoc het volgende:
Maar ik heb geen zin om nu al een heel verslag te gaan typenSorry
quote:Barb, het was in 1 woord een PRACHTIGE bruiloft!!!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:53 schreef Barb het volgende:* Barb is getting impatient here!!!!
Havoc en ik zijn er de hele dag bij geweest en het was een ongelooflijk feest. De bruid zag er prachtig uit en de bruidegom kon er ook mee door (. De Bruid had een hele mooie jurk met sleep en de bruidegom een mooi grijs pak.
De trouwplechtigheid was mooi en heel persoonlijk gedaan door de ambtenaar, alhoewel Zooi achteraf zei dat die volledig langs hem heen is gegaan (gelukkig is er de video nog). Mooie muziek erbij. Buiten werden ballonnen opgelaten en witte duiven losgelaten. Just Me en Yvonne strooiden rijst
Daarna naar Belgie (het bruidpaar ging zelf nog even met ouders en broer/zus) naar een kappelletje), alwaar de champagne klaar stond. Toen het bruidspaar arriveerde ontvingen ze cadeau's, werden er nog wat foto's genomen en werd er ontspannen gebabbeld.
Daarna stond het diner klaar, met een live-pianist. Afgezien van het feit dat het eten erg lekker was, was het ook erg leuk, vanwege dat alles in een heerlijke ontspannen sfeer plaats vond. De pianist speelde alles wat de moeder van de bruid hem 'beval' en zo werd er ook nog gezongen.
Daarna de officiele receptie, alweer met champagne. Toen kwamen Yvonne, Iteejer, Brechtje, Detlev en Lois en Clark ook, wat wel weer gezellig was voor mij omdat Havoc moest filmen . Het orkestje waar de bruid in speelt kwam spelen (ze speelde zelf nog een nummertje mee), allemaal heel gezellig.
Daarna naar de feestzaal, waar de bruidstaart werd onthult. Nadat die aangesneden was, werd het donker en werd er buiten, onder de klanken van de Bolero, een vuurwerk onstoken (PRACHTIG!!!) wat eindigde in een bord met de brandende voorletters van het bruidspaar met een hartje ertussen (tranen met tuiten moest ik huilen in het donker ). Toen koffie met de bruidstaart en daarna werd er gedanst op muziek van een live-band. En er werden stukjes opgevoerd (jajajajaja, wij hebben Zooi de kabouterdans EN de vogeltjesdans zien dansen!!!!!!! Dat gaan we NOOOOOIT meer zien!
) De avond eindigde om half 2 met alle gasten in een kring om het bruidspaar heen (tranen) op de muziek van 'You'll never walk alone'.
Nu vergeet ik nog de helft, maar 1 ding weet ik wel: het begrip 'stralende bruid' heb ik gisteren voor het eerst gestalte zien krijgen. De bruid heeft van begin tot einde gelachen!
Prachtig dus
quote:Wat wij hebben gedaan is een heel mooie, beigeachtige grote!! (echt groot!!) stenen overpot kopen voor een plant. Daar heeft iedereen met goudstift zijn naam opgezet. De bovenrand is heel breed en dik en daar had ik zelf de datum van ons huwelijk en onze namen op gecalligrafeerd.
Op maandag 11 maart 2002 10:15 schreef dutchie het volgende:
Zeg, heeft iemand nog een origineel idee ipv een receptieboek?
Pot staat nu met een geweldige plant erin mooi te wezen! Nog steeds kijk ik er graag naar.
Lijkt me geweldig geweest Tink, die bruiloft van Zooi en Liesbeth In een kasteel en al, toe maar
quote:ik moet nu al snotteren
Op zaterdag 23 maart 2002 23:24 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
sprookjes huwelijk
Zooi en mevrouw Zooi, van harte
Helaas niet veel tijd om veel op te schrijven, we zijn nog gaar van de hele bruiloft en moeten vandaag snel verder met koffers inpakken, laatste bezoekjes aan de ouders en dan snel richting Amsterdam om morgenvroeg op het vliegtuig te stappen
Dikke voor iedereen die geweest is, jullie hebben geen idee hoe leuk we het vonden dat jullie erbij waren, mee geleefd hebben en met ons meegestraalt hebben
Ik beloof bij terugkomst over 2 weekjes een uitgebreid verslag neer te gooien met een enorme hoeveelheid foto's.
Nogmaals dikke voor iedereen!
quote:en waarom zei je nou "muts" toen je me zag staan
Op zondag 24 maart 2002 10:42 schreef Zooi het volgende:<--- enorm blije Zooi.
Dikkevoor iedereen die geweest is, jullie hebben geen idee hoe leuk we het vonden dat jullie erbij waren, mee geleefd hebben en met ons meegestraalt hebben
Nogmaals dikkevoor iedereen!
geniet ervan meneer en mevrouw Zooi, zorg er voor dat jullie blijven stralen zoals jullie vrijdag deden !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |