22-03-2002 Zooi
01-06-2002 PluizZzje
06-06-2002 Dutchie
21-06-2002 M@x
12-07-2002 Hihat
13-08-2002 DarkElf en Rtificial
14-09-2002 Zus van Brighteyes
21-03-2003 Kleintje en Zuurtje
26-04-2003 Tinkerbell en Havoc
25-06-2003 Defender en Chevrolet
04-08-2007 Shaii
?????????? DIGGER
quote:En, wat wordt je trouwauto?
Op vrijdag 08 maart 2002 07:11 schreef defender het volgende:
Even een update gedaan, mijn datum is al bekend, op mijn verjaardag :
25-06-2003 Defender en Chevrolet
quote:http://www.hansanders.nl
Op zaterdag 09 maart 2002 13:09 schreef dutchie het volgende:
Ja Digger gaat trouwen!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
quote:Inderdaad, ik kijk nog regelmatig naar mijn trouwfoto's maar nooit meer in mijn receptieboek. Echt zonde van het geld dus, wij hadden een boek met onze namen erin gegraveerd. Als je er zo op terug kijkt had het net zo goed een bloknootje kunnen zijn, het ligt onderin de kast.
Op maandag 11 maart 2002 10:15 schreef dutchie het volgende:
Ik vind een receptieboek nl. nogal zonde, je kijkt er nooit meer in later.
En Zooi, hoe staat het met de zenuwen zo vlak voor de grote dag? Hoe was het vrijgezellenfeest?
quote:Het is al aardig spannend aan het worden
Op dinsdag 12 maart 2002 22:08 schreef Lois het volgende:[..]
...
En Zooi, hoe staat het met de zenuwen zo vlak voor de grote dag? Hoe was het vrijgezellenfeest?
Het vrijgezellenfeest was in een woord: super! 's middags wezen klimmen (indoor) omdat Zooi dit graag doet en 's avonds naar een thema restaurant geweest inclusief griezelfeest. Mocht iemand ooit nog eens iets ECHT leuks zoeken voor een feest dan is dat een absolute aanrader. Midden in Udenhout (off all places) maar bijzonder proffesioneel en schitterend verzorgd.
quote:En dat uit de mond van iemand die in Zeeuws Vlaanderen (Wattuh?) woont
Op woensdag 13 maart 2002 10:05 schreef Zooi het volgende:Midden in Udenhout (off all places
Ben btw wel benieuwd naar de heer Blauwe in pak. krijgen we dat hier te zien of?
quote:Jup maar dan wel pas na de bruiloft, moet immers nog even een verrassing blijven
Op woensdag 13 maart 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:[..]
En dat uit de mond van iemand die in Zeeuws Vlaanderen (Wattuh?) woont
Ben btw wel benieuwd naar de heer Blauwe in pak. krijgen we dat hier te zien of?
quote:Ja ja ik snap dat ut pas achteraf wordt
Op woensdag 13 maart 2002 21:23 schreef Zooi het volgende:Jup maar dan wel pas na de bruiloft, moet immers nog even een verrassing blijven
We zullen achteraf wel wat scannen en hier dumpen.
Btw, meneer Havoc, ik heb u de afgelopen dagen al menigmaal proberen te bereiken, uw mobiele nummertje bestaat niet meer en u bent kennelijk nooit thuis?
Mail me ff anders waar je te bereiken bent svp, kunnen we ff bijkleppen.
Je weet toch wat er met vrouwen gebeurd als ze eenmaal getrouwd zijn he? Ze dijen ineens finaal uit, want de buit is toch binnen. Elke avond hoofdpijn ook plotsklaps, vanuit het niets. Sowieso heb jij toch geen zin meer in sex met zo'n uitgedijde "je-kan-ook-niets-goed-doen" vrouw. Dat wist je zeker ook nog niet; wij vrouwen vinden dan ook ineens dat de man werkelijk niet goeds doet en al lang niet meer zo lief en attent is als voor het huwelijk. Sterker nog, wij zijn er dan heilig van overtuigd dat je lang niet meer zoveel van ons houdt als daarvoor. Dit stemt ons dan zeer verdrietig en hebben weer iets om over te zeiken.
Ik denk, ik vraag het nog maar eventjes voor de zekerheid.
Heb ws wel een leuk alternatief ideetje opgedaan voor het receptieboek: We kopen een grote passe partout. In het midden komt de schitterende foto (al zeg ik het zelf ) van de plek waar het aanzoek heeft plaatsgevonden, nl. de Grand Canyon. Op de passe partout mag iedereen zijn naam en evt. boodschap plaatsen. Dit lijsten we dan in in een mooie lijst en komt op de studeerkamer te hangen. Perfecte combinatie toch?
quote:Hey Dig, is jouw e-mailadres écht nog het adres dat in je profiel staat?
Op donderdag 14 maart 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:
quote:Hoe hard moet mijn "Ja, ik wil" zijn?
Op donderdag 14 maart 2002 14:12 schreef dutchie het volgende:
Zooi, nog geen last van 'cold feet'? Weten jullie het heel zeker?
...
quote:Havoc komt nooit in dit topiekje, maar ik heb het effe doorgegeven
Op donderdag 14 maart 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:Btw, meneer Havoc, ik heb u de afgelopen dagen al menigmaal proberen te bereiken, uw mobiele nummertje bestaat niet meer en u bent kennelijk nooit thuis?
Mail me ff anders waar je te bereiken bent svp, kunnen we ff bijkleppen.
quote:Zo hard, dat we het op Fok! kunnen horen
Op donderdag 14 maart 2002 17:48 schreef Zooi het volgende:[..]
Hoe hard moet mijn "Ja, ik wil" zijn?
quote:Ow eeeeehhh nu je het zegt, nee
Op donderdag 14 maart 2002 15:08 schreef Barb het volgende:Hey Dig, is jouw e-mailadres écht nog het adres dat in je profiel staat?
Digger747@hotmail.com moet je hebben, ksal het eens veranderen (als ik er ff tijd voor heb en niet met een mogelijke typfout de boel verpruts)
quote:Oki doki
Op donderdag 14 maart 2002 17:51 schreef Tinkerbell het volgende:Havoc komt nooit in dit topiekje, maar ik heb het effe doorgegeven
E-mail adres is bij hem bekend alst goed is en anders, zie boven.
Btw Barb, je hebt mail en Meneer Havoc, kheb u nog steeds niet kunnen bereiken
quote:Met Zooi is alles goed, het meeste is nog onder controle en ik heb de week vrij genomen om de laatste puntjes te kunnen regelen, nabellen, etc.
Op maandag 18 maart 2002 12:41 schreef dutchie het volgende:
Schop!
Zooi, hoe is het met de zenuwen?
wat, hoe, waar, wanneer enzo weten we nog niet..
maar 't gaat dus echt gebeuren
quote:TE GEK! Feli alvast met het idee
Op maandag 18 maart 2002 21:31 schreef E.T. het volgende:
*kuch*wat, hoe, waar, wanneer enzo weten we nog niet..
quote:Wat leuk! Dus Swets moet er aan geloven HAHAHAAA!!!
Op maandag 18 maart 2002 21:31 schreef E.T. het volgende:
*kuch*wat, hoe, waar, wanneer enzo weten we nog niet..
quote:En 't was volledig uit vrije wil enzo..
Op dinsdag 19 maart 2002 22:35 schreef dutchie het volgende:[..]
Wat leuk! Dus Swets moet er aan geloven HAHAHAAA!!!
Van Harte!
Hij vroeg mij.. EN IK ZEI "JA" ('t aanzoek stond eigenlijk gepland voor Kopenhagen maar daar was 't niet een beetje koud
TE koud voor 'n aanzoek aldus Swets)
Nu even brainstormen over wanneer (als 't ff kan dit jaar nog) en waar (heeft er iemand foto's ofzo van streekmuseum in Krimpen a/d IJssel?)
't hoe zijn we wel al een beetje uit..: bescheiden en intiem (naaste familie en een paar hele goede vrienden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |