quote:De kosten waren ongeveer 60 gulden (de uittreksels uit het geboorteregister en het trouwboekje, vond ik nog duur bij elkaar). De pizza 's avonds was rond de 35 gulden geloof ik.
Op zondag 10 februari 2002 12:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat zijn nu zo gemiddeld de kosten die jullie hebben gemaakt? (Van Zooi hoef ik het niet te weten)
Maar DarkElf, Karin en Dutchie?
Owja wij kregen trouwens ook van de beide ouders nog aanbiedingen om een etentje of een receptie te betalen. Daar hadden wij geen zin in, want als je dat doet moet je toch leuke kleren, en toch maar iemand die wat foto's maakt, ja dan wil ik eigenlijk ook wel een leuke taart enz enz enz. Dan wordt het uiteindelijk toch nog best wel uitgebreid. En nu was het perfect
quote:Kewlie, laat je wat zien of blijft het geheim?
Op maandag 11 februari 2002 10:50 schreef dutchie het volgende:[..]
...
Maar goed, ze is geweest en idd er zaten een aantal leuke kortingsbonnen tussen. Kunnen eindelijk de ringen gaan uitzoeken.
quote:Wat wil je zien dan? Ringen gaan we dit weekend ws pas uitzoeken.
Op maandag 11 februari 2002 23:57 schreef Zooi het volgende:[..]
Kewlie, laat je wat zien of blijft het geheim?
quote:Ringen natuurlijk
Op dinsdag 12 februari 2002 10:52 schreef dutchie het volgende:[..]
Wat wil je zien dan? Ringen gaan we dit weekend ws pas uitzoeken.
quote:En afstand nemen van mijn alterego, oei! Nou ja, ik heb nog een paar maandjes om over na te denken.
Op dinsdag 12 februari 2002 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Dutchie, pas je je ondertitel dan ook aan naar 'Dinkygirl'
O en welke rol speelt Gismo op DE dag?
quote:Zekers wel. Vandaag nog 28 dagen, en hoe standaard het ook klinkt het lijkt steeds sneller dichterbij te komen.
Op vrijdag 22 februari 2002 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Begint het al te kriebelen Blauwe (niet erg als ik je toch maar zo noem?)O en welke rol speelt Gismo op DE dag?
Gelukkig is echt bijna alles nu geregeld, op wat kleine dingen na die eigenlijk ook vrij snel afgesproken kunnen worden. Rare is wel dat we, omdat we er zo mee bezig zijn geweest en zeker de laatste paar maanden eigenlijk wel elke dag een uurtje of meerdere uren er mee bezig zijn geweest, nu ons een beetje schuldig voelen en steeds de gedachte hebben dat we nog dingen moeten doen, terwijl er gewoonweg niet veel meer te doen is. Als ik nu 's avonds achter mijn computer zit heb ik steeds de gedachte: wat kan ik nu nog eens regelen, beetje vreemd dus
Anyway... Het gaat snel nu en wat mij betreft mag de dag morgen al zijn, Liesbeth moet er nog even niet aan denken en loopt nog steeds als een gestreste kip in huis rond, maar dat zal wel goed komen, gewoon zenuwachtig denk ik.
Gismo is een moeilijk verhaal. We willen hem absoluut op enkele trouwfoto's hebben maar verder zal het moeilijk worden. Het is van nature nogal een erg druk beestje en ik zie hem nu al lopen tussen alle gasten en lekker met vieze pootjes overal tegenop springen. Niet echt bevoordelijk dus.
Dus helaas zal zijn rol beperkt blijven tot het poseren op enkele foto's. Aan de andere kant wilde mijn schoonvader persee voor Gismo zorgen die dag, dus wie weet wat ons (en hem) nog te wachten staat. Momenteel verwacht ik de gekste dingen.
Iedereen doet reuze geheimzinnig en het is echt frustrerend om dingen niet te mogen weten, maar we leggen ons er maar bij neer. Zaterdag 9 maart is ons vrijgezellenfeest en god mag weten wat daar allemaal gaat gebeuren
Mijn zus gaat trouwen! Niemand had dit aan zien komen, want ze waren allebei zeer stellig in het 'nee, wij nooit'.
Nu blijkt dat ze al anderhalf jaar van alles aan het regelen zijn en dat de hele boel nu geregeld is.
Op 14 September gaan zij trouwen, om 20.00.
Echt heel apart.
We gaan eerst met een klein clubje (25 man) 's middags verzamelen, dan naar Zoetermeer (daar trouwen ze in de Sniep) dan gaan we daar eten met dit groepje, dan
komen om 19.30 de rest van de gasten en is de ceremonie om
20.00 en daarna meteen het feest.
Ik had dit nooit van mezelf verwacht, maar ik kan er nog steeds niet over uit. Ik vind het zo leuk!
Volgend jaar zomer pas. En ik kijk er heel erg naar uit !
Ik wilde het "even snel bij het gemeentehuis" en hij wil een dag met alles erop en eraan. Daarom hebben we een middenweg gekozen. Wel "echte" trouwkleding, leuk vervoer. Geen trouw reportage of groot feest. Na afloop willen we ergens iets gaan eten met familie en wat vrienden, en dan nog naborrelen hier thuis.
Ik ga in elk geval niet in het wit trouwen. Ben zelf al eens getrouwd geweest, en was toen in het zwart. Deze jurk ga ik overigens nu eerst maar eens verkopen.
In welke kleur ik trouw weet ik nog niet, maar ik wil wel iets heel aparts hebben. Heb alvast eens rondgesnuffeld op t net, en wel iets gevonden wat me erg aanspreekt. Maar ik wacht nog even voor ik echt serieus rond ga zoeken.
Overigens is er in Eindhoven de mogelijkheid om je trouwen op internet uit te laten zenden. Dat vind ik wel grappig.
Hierdoor kunnen ook al mijn collega's en een paar vrienden in het buitenland er toch een beetje bij zijn.
Het voorbereiden gaat al een beetje beginnen (orienteren wat er allemaal te koop is enzo), en alleen dat al vind ik heel erg leuk om te doen.
quote:Ja ja, this is your month!
Op donderdag 28 februari 2002 23:42 schreef Zooi het volgende:
*schop* 3 weken nog *bibber*
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 07:44 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja ja, this is your month!
Update onzerzijds:
Vandaag ringen gaan uitzoeken. Waarom heeft nooit iemand gezegd dat die dingen zo gloeiend duur zijn???
En hup weer het budget bijstellen!
Zo langzamerhand wordt er door onze vrienden ook flink gesmoesd. Krijgen constant vragen in de trant van: "Zeg, hoe zat dat ook al weer toen we dat en dat meemaakten?"
Zoek het lekker zelf uit! We hebben wel duidelijk gezegd dat we liever geen stukjes willen, maar die lui hou je helaas niet tegen. Mede omdat we zelf zo stom waren in het verleden mee te werken aan andere stukjes. What were we thinking?
Ach, het zijn je vrienden en ze hebben het beste met je voor denk ik maar.
quote:Welke datum is het ook alweer?
Op vrijdag 01 maart 2002 17:10 schreef Zooi het volgende:[..]
En nu ook nog eens een mogelijke aankoop van een andere woning erbij wat op korte termijn beslist moet worden. Worden 3 hele drukke weken iig!
Maar goed, het staat vast. 22 maart 2002 in ondertrouw om 09.40 uur (belachelijke tijd!!!) en dan 21 maart 2003 trouwen om 14.00 uur!
Heb van de week wat zaken gebeld over jurken, heb echt mijn jurk gevonden en jawel, nog goed betaalbaar ook. Dus nu even met mijn mams, schoonmams en getuige afspreken wanneer we gaan passen!
Nog een jaar en dan ben ik net als Zooi aan het aftellen!
Ik vind het een geweldige keus van je en ik weet zeker dat jullie erg gelukkig worden!
Hoop jullie snel weer in het eggie te zien zodat ik jou en je aanstaande hubbie uitgebreid kan feliciteren!
DIGGER???
Hoe staat het er bij jou voor?
Je zit hier niet voor niets in dit topic!
quote:Raar, bij ons hoefde dat helemaal niet, trouwboekje is pas een maand geleden uitgezocht ofzo, waren we al een jaar in ondertrouw bijna, datum en gemeente uiteraard wel.
Op zaterdag 02 maart 2002 00:01 schreef Kleintje het volgende:
Vandaag op het stadhuis geweest om de datum voor de ondertrouw vast te leggen en voor het huwelijk.
Jemig, niemand had me verteld dat je dan gelijk de tijd al moet doorgeven en moet kiezen voor het trouwboekje!
quote:Hehe de dag dat jullie in ondertrouw gaan, gaat Zooi dus trouwen, maar dan om 14:00 uur, lachen
Maar goed, het staat vast. 22 maart 2002 in ondertrouw om 09.40 uur (belachelijke tijd!!!) en dan 21 maart 2003 trouwen om 14.00 uur!
quote:*spannuuunnnddd!*
Nog een jaar en dan ben ik net als Zooi aan het aftellen!
quote:22 maart (vrijdag) om 14:00 uur, en ja ik beloof niets, maar zal kijken of er via, via iets te regelen is m.b.t. een webcam, zal moeilijk worden om een leuke internet verbinding ergens te ritselen, maar als het lukt wil ik het zeker doen
Op vrijdag 01 maart 2002 22:15 schreef dutchie het volgende:[..]
Welke datum is het ook alweer?
*agenda gereedhoudt*
quote:Viel me ook al op, does vertellen DIGGER, iedereen zit hier n.l. met een reden
Op zaterdag 02 maart 2002 00:03 schreef Kleintje het volgende:
...
DIGGER???
Hoe staat het er bij jou voor?
Je zit hier niet voor niets in dit topic!
Zooi gaat nu stoppen met reageren, begint op spammen te lijken
quote:Jup
Op zaterdag 02 maart 2002 00:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Heb ik al verteld datte... eh... Havoc en ik...volgend jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |