abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2002 @ 09:42:49 #240
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_3644019
Het gaat bij ons nu heel erg hard qua voorbereidingen. Het ontwerp van de kaartjes is zo goed als klaar, restaurant is geregeld, kroeg voor het feest is geregeld, ik heb eindelijk mijn kleding, fotograaf is geregeld, ringen zijn gekocht, draaiboek voor de dag zelf is helemaal klaar en kapper is besproken. Nu nog het boeket en de kleding van mijn vriend en het is klaar.

Wat betreft de kleding: het is geen Didi geworden en ik zal geen doc Martens aanhebben. De kleding bij Didi was toch te casual voor een bruiloft en onder de kleding die ik nu heb staan doc Martens niet mooi. Wat het wel is geworden kan ik niet verklappen omdat mijn vriendje af en toe meelurkt in dit topic........

Als lokatie voor de foto's hadden we de Japanse tuin in Clingendael in gedachten, maar als er iemand is die een originelere lokatie in Den Haag weet hoor ik het graag.

Het gekke is dat ik, hoewel ik er constant mee bezig ben, nog helemaal niet zenuwachtig ben voor de bruiloft. Wel voor mijn vrijgezellenfeest.... Ben heel benieuwd wat mijn vriendinnen voor me in petto hebben.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')