abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45213858
Ik ben afgelopen zondag in volle gezondheid met mijn vriend en mijn moeder naar de ikea van amersfoort geweest. Omdat we geen lunch hadden gehad en trek hadden gekregen besloten we wat te eten in het restaurant.

Ik en mijn moeder hadden beide het volgende: Patat, zweedse balletjes, saus, softijs
Mijn vriend had: Zalmrosti met groente en soort van kwarksausje
Nu is het zo dat die kwarksaus van mijn vriend mijn moeder en ik hebben opgegeten en hij niet.

Rond 20 uur zondag avond werd ik behoorlijk ziek en begon met overgeven en flink zweten.
Later kwamen daar duizelingen en diaree bij, heb alleen zondag op maandag al 8x overgegeven.
Mijn moeder begon 22 uur met de zelfde symtomen.... Mijn vriend heeft nergens last van.

Buikgriep is het niet,dan hadden we ons beide al eerder ziek moeten voelen en het is te toevallig dat we tegelijk ziek zijn nadat we beide iets buiten de deur hebben gegeten en mijn vriend die NIET ziek is en iets anders heeft gegeten...
Na onderzoek; voedselvergiftiging... waar we overigens nu 3.5 nog steeds behoorlijk ziek van zijn

Zijn er nog meer mensen die toevallig zondag in de ikea van amersfoort hebben gegeten en daarna ziek zijn geworden? En iemand nog tips hoe we zo snel mogelijk alles uit ons lichaam kunnen verbannen (ben het ziek zijn,misselijk zijn,duizelig zijn nu toch wel zat )

ps. wist niet precies waar dit topic moest staan... dus als hij verkeerd staat...ffies schopje dan
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:41:23 #2
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45213922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Patries86 het volgende:
Ik ben afgelopen zondag in volle gezondheid met mijn vriend en mijn moeder naar de ikea van amersfoort geweest. Omdat we geen lunch hadden gehad en trek hadden gekregen besloten we wat te eten in het restaurant.

Ik en mijn moeder hadden beide het volgende: Patat, zweedse balletjes, saus, softijs
Nu is het zo dat die kwarksaus van mijn vriend mijn moeder en ik hebben opgegeten en hij niet.

Rond 20 uur zondag avond werd ik behoorlijk ziek en begon met overgeven en flink zweten.
Later kwamen daar duizelingen en diaree bij, heb alleen zondag op maandag al 8x overgegeven.
Mijn moeder begon 22 uur met de zelfde symtomen.... Mijn vriend heeft nergens last van.

Buikgriep is het niet,dan hadden we ons beide al eerder ziek moeten voelen en het is te toevallig dat we tegelijk ziek zijn nadat we beide iets buiten de deur hebben gegeten en mijn vriend die NIET ziek is en iets anders heeft gegeten...
Na onderzoek; voedselvergiftiging... waar we overigens nu 3.5 nog steeds behoorlijk ziek van zijn

Zijn er nog meer mensen die toevallig zondag in de ikea van amersfoort hebben gegeten en daarna ziek zijn geworden? En iemand nog tips hoe we zo snel mogelijk alles uit ons lichaam kunnen verbannen (ben het ziek zijn,misselijk zijn,duizelig zijn nu toch wel zat )

ps. wist niet precies waar dit topic moest staan... dus als hij verkeerd staat...ffies schopje dan
Vraatzucht wordt direct bestreft zie ik, beetje kwarksaus stelen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_45213953
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:41 schreef LENUS het volgende:

[..]

Vraatzucht wordt direct bestreft zie ik, beetje kwarksaus stelen
Hij vond het niet lekker en wij wel... niks stelen...
Wil graag serieuse reacties
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:46:28 #4
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45214112
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Hij vond het niet lekker en wij wel... niks stelen...
Wil graag serieuse reacties
Heb je al contact opgenomen met de Ikea? En/of een klacht ingediend?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 januari 2007 @ 15:47:13 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45214128
Ik zou eerder denken dat het door het softijs komt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:48:38 #6
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45214178
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef Sjeen het volgende:
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:48:54 #7
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45214187
quote:

Zo ben ik een keer gotsgruwelijk ziek geworden van een McDonalds softijsje (op een eerste date met iemand.. )
pi_45214297
quote:
Dat dat ijs niet meer goed was ofzo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 januari 2007 @ 15:57:19 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45214497
Softijs is een ideale bron voor bacterievorming en salmonellabesmetting...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:09:18 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45214965
quote:
En dat heb je vastgestelt met een medisch boek ofzo? of heeft de dokter dat gedaan?

Overigens wat sjeen zeg.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:10:27 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45215013
overigens hoeft het natuurlijk niet perse voedselvergiftiging te zijn. Er kan al iets in je lichaam hebben gezeten en dat dat eten de druppel was.
pi_45223505
Dat is echt kut k heb heb gelukkig nooit meegemaakt, maar beterschap!
you look so fine
I want to break your heart
and give you mine
pi_45233677
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Patries86 het volgende:

Je hebt die dag alleen bij IKEA gegeten en verder niks?

Verder zou ik er bij IKEA wel melding van maken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45233797
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

En dat heb je vastgestelt met een medisch boek ofzo? of heeft de dokter dat gedaan?
Ik vroeg me ook al af welk onderzoek er verricht was.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45235944
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt die dag alleen bij IKEA gegeten en verder niks?
Dat lijkt me toch niet!
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:30:26 #16
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_45236784
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Zo ben ik een keer gotsgruwelijk ziek geworden van een McDonalds softijsje (op een eerste date met iemand.. )
een date naar de mc donalds
pi_45245624
ik ben wel eens een week doodziek geweest met koorts rond de 40-41 graden door het eten van appeltaart in scheveningen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:09:57 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45245656
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben wel eens een week doodziek geweest met koorts rond de 40-41 graden door het eten van appeltaart in scheveningen
ook bij de ikea?

Zo ja,dan weet ik waar ik dus nooit ga eten hea
pi_45246164
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

ook bij de ikea?

Zo ja,dan weet ik waar ik dus nooit ga eten hea
nee was gewoon een restaurantje
bij de ikea eet ik alleen ijsjes
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:30:27 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45246344
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee was gewoon een restaurantje
bij de ikea eet ik alleen ijsjes
ooh oke tis wel flink kloten. Ik heb het gehad ooit van kebab. Ik ging om de 5 min spetterpoepen of kotsen

op een gegeven moment gad je gespetterpoept en moest je als een mongool doortrekken om niet met je neus boven die damp te hangen als je ging kotsen
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:30:49 #21
24919 Quantor
allround game addict
pi_45246362
Zo'n geval van voedselvergiftiging altijd zo snel melden bij het restaurant/eetgelegenheid, dan kunnen zij daarop reageren voordat er meer mensen ziek worden.
*NuT5*
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:32:09 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45246407
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef Quantor het volgende:
Zo'n geval van voedselvergiftiging altijd zo snel melden bij het restaurant/eetgelegenheid, dan kunnen zij daarop reageren voordat er meer mensen ziek worden.
de vraa is of het echt voedselvergiftiging is....
pi_45247523
wie zegt dat je moeder niet gewoon slecht heeft gekookt de vorige dag, die ochtend of die avond.. ??
pi_45247538
Ikea, altijd druk, veel mensen bij elkaar, allemaal meubels waar iedereen met zn klauwen aanzit. Lijkt me ook best aannemelijk dat je zo een bacterie hebt opgelopen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:06:56 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45247591
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef Palomar het volgende:
Ikea, altijd druk, veel mensen bij elkaar, allemaal meubels waar iedereen met zn klauwen aanzit. Lijkt me ook best aannemelijk dat je zo een bacterie hebt opgelopen.
en dat heb je in een restaurant niet? Veel mensen bij elkaar,stoelen waar iedereen met zn handen aanzit, deurklinken ect.

Lijkt me vreemd dat het daar doorkomt eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')