Vraatzucht wordt direct bestreft zie ik, beetje kwarksaus stelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Patries86 het volgende:
Ik ben afgelopen zondag in volle gezondheid met mijn vriend en mijn moeder naar de ikea van amersfoort geweest. Omdat we geen lunch hadden gehad en trek hadden gekregen besloten we wat te eten in het restaurant.
Ik en mijn moeder hadden beide het volgende: Patat, zweedse balletjes, saus, softijs
Mijn vriend had: Zalmrosti met groente en soort van kwarksausje
Nu is het zo dat die kwarksaus van mijn vriend mijn moeder en ik hebben opgegeten en hij niet.
Rond 20 uur zondag avond werd ik behoorlijk ziek en begon met overgeven en flink zweten.
Later kwamen daar duizelingen en diaree bij, heb alleen zondag op maandag al 8x overgegeven.
Mijn moeder begon 22 uur met de zelfde symtomen.... Mijn vriend heeft nergens last van.
Buikgriep is het niet,dan hadden we ons beide al eerder ziek moeten voelen en het is te toevallig dat we tegelijk ziek zijn nadat we beide iets buiten de deur hebben gegeten en mijn vriend die NIET ziek is en iets anders heeft gegeten...
Na onderzoek; voedselvergiftiging... waar we overigens nu 3.5 nog steeds behoorlijk ziek van zijn
Zijn er nog meer mensen die toevallig zondag in de ikea van amersfoort hebben gegeten en daarna ziek zijn geworden? En iemand nog tips hoe we zo snel mogelijk alles uit ons lichaam kunnen verbannen (ben het ziek zijn,misselijk zijn,duizelig zijn nu toch wel zat )
ps. wist niet precies waar dit topic moest staan... dus als hij verkeerd staat...ffies schopje dan
Hij vond het niet lekker en wij wel... niks stelen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vraatzucht wordt direct bestreft zie ik, beetje kwarksaus stelen![]()
Heb je al contact opgenomen met de Ikea? En/of een klacht ingediend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Hij vond het niet lekker en wij wel... niks stelen...
Wil graag serieuse reacties![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou eerder denken dat het door het softijs komt...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef Sjeen het volgende:
Dat dat ijs niet meer goed was ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef Sjeen het volgende:
En dat heb je vastgestelt met een medisch boek ofzo?quote:Na onderzoek; voedselvergiftiging... waar we overigens nu 3.5 nog steeds behoorlijk ziek van zijn
Je hebt die dag alleen bij IKEA gegeten en verder niks?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Patries86 het volgende:
Ik ben afgelopen zondag in volle gezondheid met mijn vriend en mijn moeder naar de ikea van amersfoort geweest. Omdat we geen lunch hadden gehad en trek hadden gekregen besloten we wat te eten in het restaurant.
Ik en mijn moeder hadden beide het volgende: Patat, zweedse balletjes, saus, softijs
Mijn vriend had: Zalmrosti met groente en soort van kwarksausje
Nu is het zo dat die kwarksaus van mijn vriend mijn moeder en ik hebben opgegeten en hij niet.
Rond 20 uur zondag avond werd ik behoorlijk ziek en begon met overgeven en flink zweten.
Later kwamen daar duizelingen en diaree bij, heb alleen zondag op maandag al 8x overgegeven.
Mijn moeder begon 22 uur met de zelfde symtomen.... Mijn vriend heeft nergens last van.
Buikgriep is het niet,dan hadden we ons beide al eerder ziek moeten voelen en het is te toevallig dat we tegelijk ziek zijn nadat we beide iets buiten de deur hebben gegeten en mijn vriend die NIET ziek is en iets anders heeft gegeten...
Na onderzoek; voedselvergiftiging... waar we overigens nu 3.5 nog steeds behoorlijk ziek van zijn
Zijn er nog meer mensen die toevallig zondag in de ikea van amersfoort hebben gegeten en daarna ziek zijn geworden? En iemand nog tips hoe we zo snel mogelijk alles uit ons lichaam kunnen verbannen (ben het ziek zijn,misselijk zijn,duizelig zijn nu toch wel zat )
ps. wist niet precies waar dit topic moest staan... dus als hij verkeerd staat...ffies schopje dan
Ik vroeg me ook al af welk onderzoek er verricht was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat heb je vastgestelt met een medisch boek ofzo?of heeft de dokter dat gedaan?
Dat lijkt me toch niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt die dag alleen bij IKEA gegeten en verder niks?
een date naar de mc donaldsquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer gotsgruwelijk ziek geworden van een McDonalds softijsje(op een eerste date met iemand..
)
ook bij de ikea?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben wel eens een week doodziek geweest met koorts rond de 40-41 graden door het eten van appeltaart in scheveningen
nee was gewoon een restaurantjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook bij de ikea?
Zo ja,dan weet ik waar ik dus nooit ga eten hea
ooh okequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee was gewoon een restaurantje
bij de ikea eet ik alleen ijsjes
de vraa is of het echt voedselvergiftiging is....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef Quantor het volgende:
Zo'n geval van voedselvergiftiging altijd zo snel melden bij het restaurant/eetgelegenheid, dan kunnen zij daarop reageren voordat er meer mensen ziek worden.
en dat heb je in een restaurant niet? Veel mensen bij elkaar,stoelen waar iedereen met zn handen aanzit, deurklinken ect.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef Palomar het volgende:
Ikea, altijd druk, veel mensen bij elkaar, allemaal meubels waar iedereen met zn klauwen aanzit. Lijkt me ook best aannemelijk dat je zo een bacterie hebt opgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |