Je kan 'm afkijken! Als het poesje het echt niet leuk zou vinden zou het aapje wel een haal krijgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik durfde dat filmpje van de aap met kat niet af te kijken omdat ik het zielig vond voor dat poesje. Onterecht dus?
Toch even afgekeken nu. Het zag er aanvankelijk een beetje naar uit vond ik, maar ik ben een extreme tere ziel als het om katten gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Je kan 'm afkijken! Als het poesje het echt niet leuk zou vinden zou het aapje wel een haal krijgen
Ik heb vorige week m'n moeder achter de pc gesleurd om het topic te laten zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch even afgekeken nu. Het zag er aanvankelijk een beetje naar uit vond ik, maar ik ben een extreme tere ziel als het om katten gaat![]()
Ik vond het nóg zielig voor de poes, dat gesleep![]()
Maar wat is dit topic geniaal zeg, ik stoot de hele tijd iedereen die maar in de buurt zit aan, om mee te kijken![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:35 schreef senesta het volgende:
Wat een lieve foto, IJsmeis. (heb ik hem wel eens eerder gezien?)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..][Fototopic] Diertjes en een mini-jij!
die foto is echt superschattigquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Deze kan hier trouwens ook wel bij.
[afbeelding]
zucht ende zwijmel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef SuPerTje het volgende:
Ow en niet te vergeten :
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef ondeugend het volgende:
Ach.....
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc134/th_91500_lieff_122_134lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Het ene sluit het andere toch niet uit?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zijn dit vriendjens of heeft poes het fretje in een soort van houtgreep?
da's waarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere toch niet uit?![]()
Inderdaad, wat een onwijs grappige fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha die voorste kat kijkt net alsof hij ons een geheimpje wil vertellen over de andere kat
Ik heb ook het idee dat er wel iets aan bewerkt is, bij de ogen (van beide katten). Maar goed, het is wel een grappige fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
Volgens mij is die onderste foto een beetje een hoax, want m'n zusje vertelde ooit dat katten bijna altijd hun hoofd meedraaien naar iets, omdat ze een soort tunnelvision hebben.
Wel vet though, en kan goed dat het wel klopt dan vergis ik me![]()
Zou inderdaad wel kunnen... In het rechter oog is bij nadere inspectie een blokje te zien dat w.s. door Photoshoppen zal komen. Ik ben erin getuind; mijn excuses.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
Volgens mij is die onderste foto een beetje een hoax, want m'n zusje vertelde ooit dat katten bijna altijd hun hoofd meedraaien naar iets, omdat ze een soort tunnelvision hebben.
Wel vet though, en kan goed dat het wel klopt dan vergis ik me![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13247/daeaa601/index.html.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk niet dat ie dan zijn teentjes nog zo strak op het hout kan houdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hulde aan de fantastische fotograaf die op de laatste foto zonder dat de kijker het doorheeft de repen vlees en de plassen bloed buiten beeld weet te houden. Een zinderend stilleven.
Zo is het net een schattig plaatje.![]()
Lijkstijfheidquote:Op woensdag 18 april 2007 08:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dan zijn teentjes nog zo strak op het hout kan houden. Dat zou er dan toch 'ontspannen' uit moeten zien? (moeilijk uit te leggen, maar wie weet begrijpt iemand mij
)
Wat jij denkt dat hij doetquote:
Die pootjes, uberschattigquote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef tonja het volgende:
Mocha de hamster krijgt voor het eerst een stukje broccoli te eten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=r0E-0ntoNWo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |