schattig vind ik ze niet maar wel gave beesten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef tonja het volgende:
Harry en Loes verdienen ook een plaatsje in dit topic.
[afbeelding]
Ik ben natuurlijk hopeloos bevooroordeeld, maar het zijn wel vriendjensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
schattig vind ik ze niet maar wel gave beesten!
nou, ik ben niet bevooroordeeld maar vind Loes en Harry absoluut heel schattig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk hopeloos bevooroordeeld, maar het zijn wel vriendjens
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, ik ben niet bevooroordeeld maar vind Loes en Harry absoluut heel schattig!![]()
Die 'going to the moon, brb' is echt geweldig. Net een poging gedaan om m na te maken/doen, maar de kop van de test-kat is te dik voor de plastic hoes/cilinder.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:49 schreef Public_NME het volgende:
http://shadowdane.shackspace.com/cats.htm
Is dit niet een fotosoep? De wasbeer lijkt niet echt in verhouding te kloppen met de katquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Wasbeer en kat.
Wasbeertjes kunnen vrij brutaal worden, ze lopen in de zomer met de hele familie gewoon bij ons door de tuin.Prachtig ook om te zien hoe behendig ze in bomen zijn.
En die wasbeer lijkt er sowieso in geplakt te zijn. Zo is hij bijv iets waziger dan de kat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dit niet een fotosoep? De wasbeer lijkt niet echt in verhouding te kloppen met de kat![]()
.
fluffyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Lieve slaapoogjes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |