Mits bier en andere alcoholische versnaperingen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike titel.
"Fris en fruitige meisjes" had ook gemogen.
Ook zonder alcohol kan ik genieten van fruitige meisjes hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mits bier en andere alcoholische versnaperingen!
Das waar', maar vreemd genoeg lijken ze dan toch net even iets sappiger en fruitiger dan normaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook zonder alcohol kan ik genieten van fruitige meisjes hoor..
Gozert!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen!
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Das waar', maar vreemd genoeg lijken ze dan toch net even iets sappiger en fruitiger dan normaal.
Nog niet... maar doe eens een inkoppert?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Gaat het alweer over neuken?
Jups!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaal.
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaal.
Whehehe.e. Kijk eens één post boven jequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nog niet... maar doe eens een inkoppert?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtend![]()
![]()
Had al ge- edit!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe.e. Kijk eens één post boven je.
Mijn brein is permanent vast blijven hangen op de dinsdagochtend/vrijdagmiddag mentaliteit. Het is een vloek en een zege tegelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtend![]()
![]()
Ik geloof dat mijn dinsdagochtendgevoel ook overuren maaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn brein is permanent vast blijven hangen op de dinsdagochtend/vrijdagmiddag mentaliteit. Het is een vloek en een zege tegelijk.
.
Hoe kom jij aan mijn water? Mag ik het terug?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik voelde het aan het water van Jogy!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |