Doe niet zo gek!quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:30 schreef Gijsch het volgende:
Ik zou d'r wel winterbanden opzetten als het glad wordt. En dat profiel... toch echt even naar het bandencentrum.
Met andere woorden: Spiegelsquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Het is daar snikheet. Je hebt daar meer aan 80-inch chromen bling-blingvelgen.
Hier zul je in foot moet rekenenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!
Het is daar snikheet. Je hebt daar meer aan 80-inch chromen bling-blingvelgen.
Niet zo best vrees ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef Reza-impreza het volgende:
En hoe komt die uit de botsproef?
?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef Reza-impreza het volgende:
En hoe komt die uit de botsproef?
Ik denk niets...volgens mij moet je zo'n ding namelijk in stukken over de openbare weg vervoerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Wat kost dat nou in de wegenbelasting ?
Lijkt me veel leuker om hiermee over de A2 heen te rijden, wedden dat je geen last hebt van plakkers of files.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:02 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik denk niets...volgens mij moet je zo'n ding namelijk in stukken over de openbare weg vervoeren
Schaamteloos gekopieerd van WikiPediaquote:The Terex Titan was a massive Canadian earth-hauling lorry prototype built by the Terex Corporation of General Motors. It had an empty weight of 235 tonnes, and a maximum loaded weight of 550 tonnes. It was powered by a 169.5L 16 cylinder 3300 hp (2,460 kW) engine coupled to a generator. The generator then powered 4 electric traction motors located at each rear wheel. It is 66 feet (20 m) long and 22.6 feet (6.9 m) tall. It is 56 feet (17.1 m) tall with the dump box extended. Built in late 1974 at GM's London, Ontario Plant, it was to undergo 12 months testing in California. In 1978, it was assembled in Sparwood BC for Kaiser Resources Ltd. It was retired from service at a coal mine in 1990 and is now located in Sparwood.
Heeft ie niet nodig. Je vouwwagen kan gerust in de laadbak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:10 schreef Reza-impreza het volgende:
Heeft die ook een trekhaak?
quote:World ranking of first place is taken by the T282-B manufactured by Liebherr (USA). The giant T282-B was officially presented to the public during the Bauma in Munich. Some T282-B's had previously been used as prototypes for field tests. The T282-B was the highlight of the Bauma. Like the eighth wonder of the world, it was surrounded by masses of people and as a Hollywood Superstar, flashlights sizzled on the giant T282-B. Everyone wanted a photo of themselves with the dump truck and had to wait patiently.
The T282-B is powered by a DDC/MTU 20V4000 engine providing the highest output of any commercially avaliable motor vehicle engine in the world. The engine weighs 10.4t, has 20 cylinders in a V arrangement and a capacity of 90 litres. It has a maximum power output of 3650HP and maximum torque of 14457Nm. An important characteristic of the Liebherrs T282-B is its diesel electric drive. The engine powers an electric generator which powers the AC (alternating current) driving motors. The advantages are an enormous improvement in transferring power to the wheels and a substantially longer service life for the drive system compared to the mechanically propelled Kippern.
The dimensions of the T282-B are equally large. It is 14.5m long, 7.4m high and 8.7m wide. Its maximum additional load amounts to 363t or 220m³ frequently up, and its max. Its gross loaded weight is 592t. This makes it the largest fourwheel dump truck in the world. T282-B's are built at Libherr's factory in New Haven, Virginia, USA.
maar als ze bedoelen dat de Terex het "grootst" is qua omvang. dan wint Terex me thinksquote:The most important technical data in the overview:
performance: 3650 HP
payload: 400 Ton
body capycity: 288 yd³
maximum use-weight: 1,316,000 lb
Denk dat je niet meer kan spreken van wegenbelasting, maar van wereldbelasting.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Wat kost dat nou in de wegenbelasting ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |