Nee, accoorden moeten iets losserquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik mis de zang een beetjeVerder zijn de powerchords prima.
Wacht maar tot je Amplitube hebt gehoord. Die vind ik nog fijner dan Guitarrig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb Guitarrig gedownload, dat is dé gitaareffectprocessor voor de pc![]()
Zo even een sample opnemen
[afbeelding]
7 maand actief, geen les ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, accoorden moeten iets losser
Maar 't begin is d'r, hoelang speel je nu IbaneX?
Hmmz, even downloadenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Amplitube hebt gehoord. Die vind ik nog fijner dan Guitarrig.![]()
[afbeelding]
Kan met zo'n adaptertje ja. Zelf plug ik mijn gitaar rechtstreeks in een klein Behringer-mixertje, en die gaat met tulpjes naar mijn geluidskaart. Voordeel is dat in dat mixertje al een preamp zit voor microfoons. Je kirjgt daardoor een iets dynamischer signaal, dat beter geschikt is voor dingen als Guitar Rig en Amplitube.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb ook Guitar Rig, maar heb er nog nooit wat mee gedaan. Zou eens een keer tijd worden. Hebben jullie zo'n adaptertje voor jack naar mini-jack of hoe doen jullie dat?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik mis de zang een beetjeVerder zijn de powerchords prima.
Heb je de Behringer UCA-202? Die wilde ik ook hebben, maar hij was niet meer leverbaar :S .quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan met zo'n adaptertje ja. Zelf plug ik mijn gitaar rechtstreeks in een klein Behringer-mixertje, en die gaat met tulpjes naar mijn geluidskaart. Voordeel is dat in dat mixertje al een preamp zit voor microfoons. Je kirjgt daardoor een iets dynamischer signaal, dat beter geschikt is voor dingen als Guitar Rig en Amplitube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |