abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45264376
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef Deansensitized het volgende:
Valt mee hoor. Zo raar zijn die gasten niet
Hangt er vanaf hoe je jezelf opstelt tegenover elkaar.
Nee natuurlijk zijn ze niet raar. Maar soms is het best lastig communiceren met me maten die van het vmbo afkomen. Het verschil in intelligentie is dan wel goed merkbaar. Niet dat dat betekend dat die maten anders zijn ofzo, zo moet je het niet opvatten. Maar om een gesprek te voeren wat ik als "op niveau" beschouw lukt toch meestal niet zo best.
pi_45264538
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/forum/
daar kan je ook gitaristen zoeken
en andere bandleden
maar waarschijnlijk ken je die site al
Daar staat een advertentie van mij nog volgens mij, haha
pi_45264900
Ik vind dat forum van gitaarnet eigelijk helemaal niks. Echt inhoudelijk is het niet en volgens mij zitten er ook weinig echte gitaristen op.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:38:39 #154
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_45264980
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind dat forum van gitaarnet eigelijk helemaal niks. Echt inhoudelijk is het niet en volgens mij zitten er ook weinig echte gitaristen op.
Ik vind dat er behoorlijk inhoudelijke dingen zijn
of wil je zeggen dat we hier pas echt inhoudelijk zijn !!
pi_45264992
Ik zit er bijna nooit op, maar het is beter dan hier. Hier hebben we maar 1 topic. Daar alleen maar. En af en toe hebben ze ook van die componeer wedstrijdjes. Is wel grappig.
pi_45265062
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Nee natuurlijk zijn ze niet raar. Maar soms is het best lastig communiceren met me maten die van het vmbo afkomen. Het verschil in intelligentie is dan wel goed merkbaar. Niet dat dat betekend dat die maten anders zijn ofzo, zo moet je het niet opvatten. Maar om een gesprek te voeren wat ik als "op niveau" beschouw lukt toch meestal niet zo best.
Snap precies wat je bedoeld hoor Heb ik zelfs soms. Maar kan ook zijn dat ik 3-4 jaar ouder ben dan de rest uit mijn klas
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:46:49 #157
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_45265307
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Watte?! Gitaarnet.nl is het beste gitaarforum van de hele wereld! Het niveau ligt bijzonder hoog voor een forum (vergelijk het maar eens met het Gitaristentopic hier of bijv. Ultimate-guitar.com), en over bijna alles bestaat een topic.

En ongeveer 100% van de posters met meer dan 10 posts speelt gitaar of bas .

(Gitaar.net daarentegen is echt een kutforum)
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:57:31 #158
125915 Dribbel_
pi_45265772
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Watte?! Gitaarnet.nl is het beste gitaarforum van de hele wereld! Het niveau ligt bijzonder hoog voor een forum (vergelijk het maar eens met het Gitaristentopic hier of bijv. Ultimate-guitar.com), en over bijna alles bestaat een topic.

En ongeveer 100% van de posters met meer dan 10 posts speelt gitaar of bas .

(Gitaar.net daarentegen is echt een kutforum)
Alleen dat over alles bestaat een topic is irritant omdat iedereen gaat etteren "gebruik de search"

En idd wat moet je als niet gitarist op een gitaristen forum
pi_45267348
heeft iemand ooit geprobeerd wat overdrive op een akoestische gitaar te zetten? klinkt dat extreem kut, of is dat wel te doen.
pi_45267371
Wat is overdrive?
pi_45267399
Een keer distortion op een semi-acoustic gegooid. Niet je van het, maar voor een keer wel geinig
pi_45267541
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Een keer distortion op een semi-acoustic gegooid. Niet je van het, maar voor een keer wel geinig
we zijn namelijk met een nummer bezig dat wel tof klinkt op akoestisch, maar er zitten ook distortion stukken tussen, en tussen 2 gitaren wisselen gaat niet. dus ik dacht, misschien kan het. maar wss klinkt het toch niet dan maar mooie clean gebruiken voor electrisch
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:49:55 #163
125915 Dribbel_
pi_45267787
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

we zijn namelijk met een nummer bezig dat wel tof klinkt op akoestisch, maar er zitten ook distortion stukken tussen, en tussen 2 gitaren wisselen gaat niet. dus ik dacht, misschien kan het. maar wss klinkt het toch niet dan maar mooie clean gebruiken voor electrisch
Akkoestische gitaar met een element erin? of zo'n soort microondingachtig kastje hoe het ook mag heten
als het die 2e is gaat het echt niks worden
pi_45267932
quote:

[..]

Doe maar een mooie cleane electrische inderdaad Bijvoorbeeld met een beetje chorus.
Ja ik zei chorus. Ik ga het zelfs gebruiken in een nummer
En bewaar de akoestische voor een unplugged radio performance bonus track. Ofzo.
pi_45268091
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Doe maar een mooie cleane electrische inderdaad
En bewaar de akoestische voor een unplugged radio performance bonus track. Ofzo.
met grunts, right.
pi_45268178
Doe dat dan ook niet

Maar is wel vet met metal Doe maar wel. Dan doe je het op de radio gewoon niet. Ofzo. Of niet unplugged en gewoon beuken. Of helemaal niet op de radio verschijnen en die akoestische heel ver weg flikkeren.
pi_45268283
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
Doe dat dan ook niet

Maar is wel vet met metal Doe maar wel. Dan doe je het op de radio gewoon niet. Ofzo. Of niet unplugged en gewoon beuken. Of helemaal niet op de radio verschijnen en die akoestische heel ver weg flikkeren.
gewoon Heerschen.
pi_45268464
Ik denk dat die dagen dat ik op gitaarnet rond keek het net slechte topic-dag was. Toen zag ik enkel topics als: post je gitaar! post je tele! show je gear!
Dat soort onzin heb ik google voor :p. Maar nu ziek ik dat het wel grappig is.
pi_45268598
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

gewoon Heerschen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:19:52 #170
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_45268995
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Er zijn op het HBO ook legio praktijkgerichte audio / media-opleidingen. Kijk hier bijv maar eens:

http://www.hku.nl/hku/show/id=109772

Volgens mij doet Maaaark ook een opleiding in die richting.
Alleen als je naar de uni wil wordt het lastig om met de audiopraktijk bezig te zijn, ben ik bang.
Nouja, opleiding... basisopleiding ... hopelijk volgend jaar student Composition & Music Production!
Maar denk dat ze me nog te jong vinden. Meeste zijn jaar of 4 ouder.
Op uni's moet je niet kijken als je meer een "gevoelsmens" bent. Dat klinkt heel "out there", maar ik bedoel gewoon als je niet alles op de scientific manier wilt bekijken, kan je beter een HBOstudie uitzoeken.
Op uni's heb je bijvoorbeeld wel de studie Muziekwetenschap ofzo, maarja... muziek <> wetenschap... Staat er ook maar IETS verder uit elkaar dan die twee

Ohja, en ik doe er nog VWO6 naast (heb mn havodiploma al), om simpelweg mijn kansen te vergroten.

Net zware film zitten kijken, ben kapot. welterusten.
pi_45269372
quote:

[..]

Mijn neef heeft in zijn gitaar een element ingebouwt zodat die precies klinkt als een akoustische gitaar. Best vet, want hij zit dus in een metal band die sinds kort ook wat akoustische stukken er tussen door heeft zitten.
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:45:08 #172
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_45269993
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft iemand ooit geprobeerd wat overdrive op een akoestische gitaar te zetten? klinkt dat extreem kut, of is dat wel te doen.
Dat kllilieenkt heeieiiee pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep. Ik krijg altijd feedback .

Gewoon elektrisch met een footswitsch voor de cleane meuk. En dan op het album op een geile klassieke gitaar, net als Opeth.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_45270497
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef imported_sphinx het volgende:
tenacious d!
pi_45270983
nieuwste opname van zondag:

http://media.putfile.com/smts-68
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:18:13 #175
125915 Dribbel_
pi_45271099
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:14 schreef ibaneX het volgende:
nieuwste opname van zondag:

http://media.putfile.com/smts-68