Rebel, Animal, Tiger. Goedkope versterkermerken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deels. Ik heb nog geen versterker, heb er wel een nodig én ik wil kunnen distorten enz. En dat allemaal voor minder dan 100 euro.
line6 spider II kunnen dat en meer en zijn in de aanbieding. je hebt ze van klein tot groot.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deels. Ik heb nog geen versterker, heb er wel een nodig én ik wil kunnen distorten enz. En dat allemaal voor minder dan 100 euro.
Ok, dus ze bestaan wel. Gelukkig. Komende week maar eens langs bij de muziekboer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
line6 spider II kunnen dat en meer en zijn in de aanbieding. je hebt ze van klein tot groot.
en ze klinken als een natte krant:Pquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
line6 spider II kunnen dat en meer en zijn in de aanbieding. je hebt ze van klein tot groot.
nsb'erquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef Neidropje het volgende:
[..]
en ze klinken als een natte krant:P
bluehg
kan je toch imho opzoek naar een kleine cube, vox of orange
Ik heb ook een Roland Cube 15 om thuis mee te spelen, en aangezien ik maar zelden ooit buitenshuis speel is het ideaal... hij gaat echt al veels te hard voor binnenshuis. Als ik buitenshuis speel leen ik een amp van een vriend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:38 schreef Cynic het volgende:
Roland Cube zijn dan denk ik ook wel ideaal
kom op, een line6 of een kleine orangequote:
Ik vind die cubes ook waardeloos klinken. Ik denk dat je beter voor de goedkoopste Marshall box kunt gaan. MG15, niet met die effectjes er in, maar gewoon het basis model.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:58 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb ook een Roland Cube 15 om thuis mee te spelen, en aangezien ik maar zelden ooit buitenshuis speel is het ideaal... hij gaat echt al veels te hard voor binnenshuis. Als ik buitenshuis speel leen ik een amp van een vriend.
Hoezo past hij niet dan?? Te groot, te klein,...?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
kom op, een line6 of een kleine orange![]()
Ik heb vandaag een zwarte slagplaat voor me telecaster gekocht. Kreeg em binnen via de post. Had vante voren gemaild met die mensne (mainmusic) om te vragen of het zou passen op een LC tele. Ja, was het antwoord, hij past op iedere tele. NIET DUS. Heel jammer, hij staat SUPER, kijken wat er aan te doen is qua ruilen ofzo. Als ze 'em terug nemen mail ik de importeur van LC in nederland ff, die willen vast wel een slagplaatje kwijt
.
qua schroefjes natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoezo past hij niet dan?? Te groot, te klein,...?
Rond het potmeters plaatje is ie te klein (de ronding) en 2 schroef gaatjes komen niet over een. Wat niet zo'n ramp is, in dat geval zou ik gewoon de kop van een schroefje eraf slijpen en die met sec. lijm er in plakken. Ik heb die gasten gemaild met hoe dit opgelost gaat worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoezo past hij niet dan?? Te groot, te klein,...?
Knap dat je op een plaatje de precieze afmetingen kunt zien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
qua schroefjes natuurlijk
ze zien er EXACT hetzelfde uit op plaatjes iig, geen idee waarom het niet zou passen.
misschien lijken ze juist doordat ik de afmetingen niet kan zien hetzelfde, daar al over nagedacht?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Knap dat je op een plaatje de precieze afmetingen kunt zien.
Sorry man, ben beetje moe, vandaag 9 uur gewerktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
misschien lijken ze juist doordat ik de afmetingen niet kan zien hetzelfde, daar al over nagedacht?
maar anyway, wat past er dan niet? krijg je em niet onder de hals ofzo? matchen de gaten niet?
Ik heb zelf de Roland Micro Cube, super veelzijdig ding (7 verschillende versterkermodellen, waaronder een aantal overdrive en distortionkanalen en nog een aantal effecten zoals chorus, flanger, phaser, tremolo, delay en reverb). Voor de 2 watt (!) vermogen die erin zit komt er een partij lawaai uit waar je u tegen zegtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:38 schreef Cynic het volgende:
Roland Cube zijn dan denk ik ook wel ideaal
Het hele stukje, ik ga zoveel mogelijk proberen te spelen en de dingen die niet willen lukken ga ik leren! Dankjewel dat je bereid bent de moeite dte doen! <3quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heel toevallig he! heb ik die mezelf vroeger es leren spelen![]()
is niet eens zo moeilijk hoor. ik zal even een tab zoeken![]()
nostalgie enzo
ik zal het je sterker vertellen: ik probeer em zelf wel even voor je te tabben in GP. maar alleen omdat je gitaargoden zei.
Edit: bedoel je trouwens alleen dat ' tuuuduuduuuu duuuu duuuu' begin stukje? of de hele zooi
2 watt???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Roland Micro Cube, super veelzijdig ding (7 verschillende versterkermodellen, waaronder een aantal overdrive en distortionkanalen en nog een aantal effecten zoals chorus, flanger, phaser, tremolo, delay en reverb). Voor de 2 watt (!) vermogen die erin zit komt er een partij lawaai uit waar je u tegen zegt.
wow. hijs wel lekker draagbaar enzo. Nouja, mijn 15 watt is ook makkelijk op de fiets mee te nemen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ultra-compact DSP guitar amp with 5-inch/2-watt low magnetic leakage speaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |