quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef Jimbo het volgende:
ze doet me zo aan pony-lover herdenken, geweldig
Maikuuul snapt em, GIVE THIS MAN A SIGARquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Helaarsch, haar echte tanden steken een beetje der boven uit
Dat is haar neusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jammer van die grote puist op haar neus...
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maikuuul snapt em, GIVE THIS MAN A SIGAR![]()
je bent zo lelijk als de nacht en je tanden zijn zo geel als een kanarie vachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zij doet mijn denken aan een liedje uit de jaren 90.
Of misschien wordt het es tijd te kappen met dat schijtgejank over wanneer iemand hier reageert.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...
Boh, gek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...
fapp0rT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:31 schreef C2C het volgende:
kut, beeldscherm fies
Je bent zelf nou ook niet bepaald een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |