Ze snappen het toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was niet slim.
Nu kunnen ze Huub weer pesten.
Nee gewoon een verdovingspijltje en hem dan snel buiten de poort leggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
Worden we uitgedaagd door Nathanael de wet te overtreden???
Dat is uitlokking en op zichzelf al strafbaar!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:07 schreef ron1970 het volgende:
Hmm, wel een mooie uitdaging, Maar dan denk ik dat er het tegenovergestelde als wat Nl verwacht op komt te staan.
Jammer dat ik niet kan hacken (en dat het niet mag natuurlijk(alhoewel hij nodigd zelf uit.))
Ik bedoelde zijn uitdaging..... "ik daag nu iedereen uit mijn weblog te hacken"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee gewoon een verdovingspijltje en hem dan snel buiten de poort leggen.
Valt toch reuze mee...
Ja ik zag het net...ik lees een beetje kriskras nu door de duizelingen van de avatar en het overhemd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn uitdaging..... "ik daag nu iedereen uit mijn weblog te hacken"![]()
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iedereen noemt Huub Copycat omdat hij alles na zou doen....
Ook veroordelen ze Huub omdat hij zich zo slecht gedraagt
Datgene dat ze veroordelen hebben ze zelf al eerder gedaan.
Huub is slim genoeg om dat te begrijpen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
Oh wat haat ik dat "mannen onder elkaar" gedoe!![]()
.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
Ja, heel naarquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een triest beeld dit...Huub die buiten staat te roken en lachend naar binnen kijkt hoe de drie klojo's lol hebben...
![]()
Mannen lijkt me in dit geval wel erg overdreven...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |