Ik heb er ook last van!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedankt
Wil je ook even je avatar aanpassen, want schizolientje is migrainegevoelig........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch heb ik elke keer stille hoop dat het voor Bart een keer genoeg is.
Dat hij niet meer mee doet om Huub te bashen.
Wat zou ik graag die kop van NL dan willen zien.
Dat hij een keer zegt, hou nou eens op.
Je avatar......hij flikkert.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
Heb net eens die weblog gecheckt, ziet er inderdaad erg anti huub uit... behalve die eerste 2 kaarten dan... maar die checklist en die body building ding....
Die checklist is ook erg onduidelijk!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Site slecht gemaakt: komt door die bodybuilding foto
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedankt
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Mooi dat Bart gewonnen heeft. Huub gun ik het niet.
Het geeft wel een mooi target op zijn rug zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael heeft zo'n overhemd aan die niet okay is voor de camera, lijkt wel de avatar van s0k
Nope, die flikkert niet zo voor je ogen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?![]()
of goudenwratquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
is goudenbrat.web-log.nl een leuke naamsuggestie??
Nee hoor, de jouwe is min of meer rustgevend vergeleken bij die anderequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
die valt toch wel mee, dan is mijne erger toch?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft wel een mooi target op zijn rug zo![]()
Ja was niet slim.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Die checklist is ook erg onduidelijk!![]()
ja, de foute bodybuilding foto.. dit is de voorzet foto, dus nog zonder textquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Site slecht gemaakt: komt door die bodybuilding foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |