De reacties zijn debiel maar de tekst van de frontpage is een perfecte weergave van wat er is gebeurt en nog gaande is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.
Dat heeft ze al gekregen (een paar minuten geleden) dankzij kleinzusje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Tis in mijn ogen nog triester om op iets te reageren wat je niet boeit of waar je tegen bent. Dat is pas tijd verspillng
http://www.youtube.com/watch?v=VTghXG3AS5Qquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:14 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE: u zorgt toch wel voor een herhaling van de race in slowmotion, op de streams?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gekregen (een paar minuten geleden) dankzij kleinzusje!![]()
Volgens de reacties zijn de kaartstuurders allen mongolen en paupers...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.
Dat bedoelde ik dus ook. En als je dan ook nog eens een trieste reactie schrijft, dan ben je wel een beetje hopeloos verloren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Tis in mijn ogen nog triester om op iets te reageren wat je niet boeit of waar je tegen bent. Dat is pas tijd verspillng
mooi verwoord !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
We staan ook op de frontpage!
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
Toch is deze reactie op de DGK site wel grappig, heb toch wel een beetje het gevoel dat ze onze kaartenactie wel waarderen (en hopelijk doorgang geven) aangezien dat echt wel wat teweeg gaat brengen bij de ego's Brian/NL/Bart en misschien natas ook nogquote:Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VTghXG3AS5Q
Is dat ff toevallig........ ik had net hetzelfde idee geopperd....quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef snetje het volgende:
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het gemist !! maar dankzij jou filmpje zag ik dat huub al lachte voor de finish !! ik heb het vermoeden dat hij bart express heeft laten winnen ......tja bart ...welke punten heb je nu gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Bart was idd erg sterk, maar het de suggestie alleen al is genoeg om die farizeeërs op stang te jagenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.
Laat staan morgen, overmorgen en zaterdag...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:15 schreef Missy_1974 het volgende:
ze raken niet uitgepraat over huub en syl
ik verdraai niks ! niet nodig ook ...daar doen die 3 galbakken wel hun best voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, je kan ook alles verdraaien op die manier, dat denk ik niet hoor, Bart was gewoon sneller.
hoop eigenlijk stiekum dat ze de kaarten even opsparen, en bv op de saaie zondag een bommetje gooienquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laat staan morgen, overmorgen en zaterdag...![]()
Was trouwens ook nog valse start van allebei zie ik net...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart was idd erg sterk, maar het de suggestie alleen al is genoeg om die farizeeërs op stang te jagen![]()
zat bart ook al aan de drank danquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:18 schreef Missy_1974 het volgende:
NL vind het inlikken bij huub om haar plaats garant te krijgen
Bart vind het toch wel slim
Bart gaat slapen, die heeft geen zin in dit gelul
Bart is toch een stuk helderder de laatste tijd, en NL die is gewoon gek
Lijkt me leuk als de stapel aan Nathanael en Bart gegeven wordt...en dat de redactie dan (natuurlijk als ze al zitten te lezen) omroept...Oeps, foutje, ze zijn voor Huub en Sylviaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:19 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hoop eigenlijk stiekum dat ze de kaarten even opsparen, en bv op de saaie zondag een bommetje gooien
Uiteraard, die moest na de zware races van Huub, Bart en Brian gelijk een reep naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef schizolientje het volgende:
Heeft de enge man geen last van afkick? trillen, zoet eten enz.
Waarschijnlijk ging hij vandaag naar het zkhs voor het laten plaatsen van een plaatje ipv voor zijn kniequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:24 schreef schizolientje het volgende:
Heeft de enge man geen last van afkick? trillen, zoet eten enz.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging hij vandaag naar het zkhs voor het laten plaatsen van een plaatje ipv voor zijn knie![]()
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:33 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij iets van 2-3x per week en word het opgespaard.
Op het moment dat de redactie het nodig vindt dat er actie of reactie komt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...
Dat wordt vast wel opgenomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe laat krijgen ze het meestal...wil het wel even zien als het enigszins mogelijk is...
hihi truste slaap lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:26 schreef Missy_1974 het volgende:
oeps ietsie te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |