ja het zijn eigenlijk meer kleutersquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mannen lijkt me in dit geval wel erg overdreven...![]()
Dat is vast een sarcastische lach van Huub omdat ie zich realiseert dat die drie gewoon losers zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een triest beeld dit...Huub die buiten staat te roken en lachend naar binnen kijkt hoe de drie klojo's lol hebben...
![]()
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al opquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef Day het volgende:
Ik heb net die site bekeken en kan wel begrijpen waarom Brian denkt dat het ene anti-Huub-site is.
Hoever ben je? Ik wil zo naar bed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:16 schreef ron1970 het volgende:
Nl nodigs uit om de site te hacken, dat is geen uitlokking maar een uitnodiging (doen grote bedrijven ook). Dus nu is het niet strafbaar om de site van Nl te kraken.
Ga je die check list en die Bodybuilder verwijderen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al op
WTF
Dan wordt de boel snel geblokt denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
huub probeert op spelpunt te komen, lijkt me sterk dat hij dat mag, want je kan er chatten
Wat het zo triest maakte is dat het juist oprecht leek...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is vast een sarcastische lach van Huub omdat ie zich realiseert dat die drie gewoon losers zijn.
Toevallig dan, heeft zeker gewoon gegoogled naar huub en weblog.... hoe zielig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik was er amper 5 minuten mee bezig en toen zat Brain er al op
WTF
hij beweert dat hij ctrl F heeft gebruikt op de site met de meest populaire weblogs. Lijkt me echter sterk dat hij daar na 5 minuten al in staat. Brian heeft er idd gewoon naar zitten zoeken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Toevallig dan, heeft zeker gewoon gegoogled naar huub en weblog.... hoe zielig.
Dat komt hier vandaan, maar uiteraard was het gegapt van J.K. Rowling.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar wat is er toch met dat "hij die niet genoemd mag worden" ?
En quoten kan je ook al niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef ron1970 het volgende:
Nergens, ik ben al lang blij dat ik een site kan vinden. Kan er zelf niet eens 1tje maken ik hoop alleen dat andere de uitdaging aandurven.
Briljant!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
23:57 - Fan-log of 'bash'-log
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
Op de een of andere manier heeft Brian een weblog onder ogen gehad die over Huub gaat. In geuren en kleuren verteld hij aan Bart en Nathanael wat hij heeft gezien: "Eerst dacht ik dat Huub ook een blog heeft, maar toen zag ik dat hij op die weblog voor gek wordt gezet." Dat kun je nou wel denken Brian, maar heb je dat echt wel goed gezien?
Hij heeft zuinig gedaan met het afsluiten van zijn ziektekostenverzekering en hij is er achtergekomen dat opname in een sanatorium niet gedekt wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik niet snap ?
Waarom zit NL daar ? Hij weet dat Bart en Brian voor de winst gaan, elkaar steunen............. maar hij dan ??? Voor zn knie ???
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft zuinig gedaan met het afsluiten van zijn ziektekostenverzekering en hij is er achtergekomen dat opname in een sanatorium niet gedekt wordt.
Dit is dus het goedkopere alternatief.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef schizolientje het volgende:
van de Talpa site
Nee, dat komt van Nena, oh nee, nane, nee, jane, oh wee, Jawequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan, maar uiteraard was het gegapt van J.K. Rowling.
shop een baseballcap met Huub's naam erop. een honkbal t-shirt met Huub's naam. dat vind hij denk ik prachtig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
even, op een pro huub site is het handiger niet te veel te gallen op z'n medebewoners, da's helemaal niet Huub's stilo. Áls je het dan doet, doe het dan alsjeblieft sarcastisch - ik kan me voorstellen dat je een artikeltje wijdt aan de "lelijke, ongelukkige en mislukte moeder van NL _ het waarom zo lelijk is, zeg maar". beter is om wat successjes van huub te noemen, maak het maar wat subtiel/bescheiden
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
even, op een pro huub site is het handiger niet te veel te gallen op z'n medebewoners, da's helemaal niet Huub's stilo. Áls je het dan doet, doe het dan alsjeblieft sarcastisch - ik kan me voorstellen dat je een artikeltje wijdt aan de "lelijke, ongelukkige en mislukte moeder van NL _ het waarom zo lelijk is, zeg maar". beter is om wat successjes van huub te noemen, maak het maar wat subtiel/bescheiden
hier kan ik je morgen wel even mee helpen als je daar prijs op stelt, ik ben een topshopper, verzeker ik je (is m'n beroep)quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
shop een baseballcap met Huub's naam erop. een honkbal t-shirt met Huub's naam. dat vind hij denk ik prachtig.
Mijn bijbelkennis is te bedroevend om te weten hoe Jahwe zijn tegenstander noemdequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, dat komt van Nena, oh nee, nane, nee, jane, oh wee, Jawe
De reacties zijn ook lovend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
We staan ook op de frontpage!
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
Nee, FOK! is voor zover ik weet geblokt voor de bewoners (en als dat niet zo is, mogen ze er niet opkomen, anders volgt sanctie of verwijdering uit de villa)quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:40 schreef Missy_1974 het volgende:
kijken de bewoners op de frontpage ? hoop van niet dan is de verrassing eraf
Damn.... FP "nieuws"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Deze meneer heeft wél een punt!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Ja, dat weet je al zonder ze door te lezen. Veel van die frontpage schrijvers zijn net zo triest als het volk in dgk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
De reacties zijn ook lovend!![]()
OT: ik vind dit best een leuk gesprek tussen de heren!![]()
Hallo! Heb je de reacties hier wel goed gelezen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet je al zonder ze door te lezen. Veel van die frontpage schrijvers zijn net zo triest als het volk in dgk.
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
wordt met de dag enger !! nen psychopaat in wording !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Die lach van Brian..... irritaaaaant.
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo! Heb je de reacties hier wel goed gelezen?
Zelfs jij begon te vloeken!
Donequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met de computer maar een kopietje van de frontpage naar Wilma Nanninga lijkt me nuttig.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet hoe echt intens belachelijk er soms op die frontpage wordt gereageerd. En programma's als BB en DGK afkraken is al helemaal mode natuurlijk. Daarom lees ik daar ook nooit meer. Volgens mij barst het ook van de 12 jarigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |