Hij had een diplomatiek momentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom zei Bart *waarschijnlijk*?
Gezien het gesprek met de psycholoog denk ik het tweede maar ja.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten.
Misschien durfde hij het niet rechtstreeks in Huub z'n gezicht te zeggen dat ze hem niet mogen.
Misschien laat hij z'n eigen straatje zo schoon.
Misschien bedoelde hij het sarcastisch..
Zeg het maar
Dat soort dingen zeg ik ook altijd over mijn tegenstander. Dat houdt in dat je zelf dus nóg beter bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
Zo Bart vind Huub best snel.
Brian wilde weer bashen en toen zei Bart dat.
Dat moet Huub zo even aankaarten: "Die 40 cpt was ik nou toch kwijt geweest dus wie ze ook gejat heeft, Bart heeft er recht op!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef demins het volgende:
Zou NL nu die 40 cpt aan Bart geven? Dat zou wel correct zijn!
Hij is alles kwijtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Dus Huub heeft nu 0 contactpunten?
dat weten we ondertussen welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Mooi dat Bart gewonnen heeft. Huub gun ik het niet.
En Brian neemt een douche...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Er is een zware fysieke inspanning geweest, dus Nathanael werkt maar weer een reep naar binnen..
ohquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Dlocks het volgende:
Mooi dat Bart gewonnen heeft. Huub gun ik het niet.
Hij vond het anders niet stoer genoeg om vh lulletje van de groep te winnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg ik ook altijd over mijn tegenstander. Dat houdt in dat je zelf dus nóg beter bent.
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jangquote:
oke ben jij Jing en ik Jangquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jang![]()
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedanktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef s0k het volgende:
guub zegt dat hij gaat pokeren, en natasia kijkt opeens alsof ze vuur ziet branden
Edit: dit is gewoon pure omkoperij van bart
ok, ik ben geen Huub-lover..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand zijn die af en toe op komt voor de andere bewoners met al die Huub lovers hier. Zeg maar beetje Jing Jang![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
even off topic, vind je het erg om je avatar te veranderen, ik ben nogal migraine gevoelig en heb echt last van die flikkeringen, alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |