Toen wij dat voor het eerst hoorden, dachten we dat het een nest vogels wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef Aibmi het volgende:
Is het een hoog gepiep en kijkt de cavia rond? Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar bepaalde cavia's spelen soms 'wachter', waarbij ze kijken of er niks gevaarlijks aan de hand is. Sommige cavia's die wij hadden deden dit ook wel eensLijkt heel vreemd, maar is normaal. Maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat het is
ik weet al wat het is. een vriend van mij heb een tamme rat die doet het constant. Hij was naar zo een dierenwinkel gegaan gaven ze zo een geel poedertje mee voor zijn drinkwater.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn cavia de afgelopen avond al de hele avond rare geluiden horen maken. Het geluid klinkt redelijk hoog en klinkt tussen een hoest een piepje in en ik herken er ook iets klikkend in. Ik vind het heel moeilijk om het geluid precies te omschrijven, maar mijn cavia maakt er geen beweging bij alsof hij hoest. Ik zit hier een beetje mee, omdat ik me iedere keer kapot schrik als hij dat geluid maakt omdat ik bang ben dat er iets is en omdat ik pas morgen naar de dierenarts kan gaan.
Iemand een idee wat het is?
Haal je vinger er eens uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn cavia de afgelopen avond al de hele avond rare geluiden horen maken. Het geluid klinkt redelijk hoog en klinkt tussen een hoest een piepje in en ik herken er ook iets klikkend in. Ik vind het heel moeilijk om het geluid precies te omschrijven, maar mijn cavia maakt er geen beweging bij alsof hij hoest. Ik zit hier een beetje mee, omdat ik me iedere keer kapot schrik als hij dat geluid maakt omdat ik bang ben dat er iets is en omdat ik pas morgen naar de dierenarts kan gaan.
Iemand een idee wat het is?
Kun je mij er iets meer over vertellen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik weet al wat het is. een vriend van mij heb een tamme rat die doet het constant. Hij was naar zo een dierenwinkel gegaan gaven ze zo een geel poedertje mee voor zijn drinkwater.
geen idee. Hij maakte zo een raar sniezend geluid. Iets met griep was het. Ik kan je echt niet meer vertellen, maar als ik jou was zou ik naar dierenwinkel gaan en daar ff vragenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je mij er iets meer over vertellen?
Mag een dierenwinkel medicijnen geven?
Is dat voor ratten en cavia's hetzelfde?
Twee keer Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Mag een dierenwinkel medicijnen geven?
Is dat voor ratten en cavia's hetzelfde?
Hij eet wel en hij rent ook door zijn hok.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef splendor het volgende:
Het kan zijn dat je cavia pijn heeft. Cavia's zijn ontzettend goed in het verbergen van pijn maar als ze de hele tijd bijna nonstop door gaan zitten morren/piepen/knorren dan kan het zijn dat er toch iets aan de hand is.
Let vooral op of ie goed eet en drinkt, en of hij voldoende beweegt. Als ie normaal heel bewegelijk is en nu ineens de hele avond voor zich uit zit te staren dan is er inderdaad iets aan de hand.
Ik moest heel hard lachen, en doe het nog steeds...quote:
Normaal vind ik P-L wel grappig, maar nu even niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen, en doe het nog steeds...![]()
maareeh ot hoe oud is je cavia?
Hmm, das niet echt de leeftijd om ouderdom kwaaltjes te krijgen he?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Normaal vind ik P-L wel grappig, maar nu even niet.
Hij is ongeveer 2 maanden oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |