Ik had er 70 voor $72 en 70 voor $55....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog aandelen gekocht toen ze rond de $60 stonden
Stufi is dan toch nog ergens goed voor
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens raar dat er geen iWork en iLife '07 zijn uit gekomen. Zouden ze dan toch met Leopard komen?
Wie weet zitten ze zelfs in Leopard zelf
Nee. Het zat gratis bij je Mac, waar ook iLife bij zat. iLife heeft nooit gratis bij Tiger gezeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)
--edit--- vuile kanker nsb-er fftjes je pik lopen trekken bij de adminsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef oor het volgende:
... komen uit alle hoeken en gaten.
en wat zijn het toch allemaal experts. tjonge jonge jonge
Zeg zeg doe je rustig aan met de drank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef oor het volgende:
[..]
bobbie smulders vuile kanker nsb-er fftjes je pik lopen trekken bij de admins
Bedankt voor de opheldering. Aangezien hij meeinstalleerde bij een instalatie van OS X dacht ik even dat hij er al bij zat, maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. Het zat gratis bij je Mac, waar ook iLife bij zat. iLife heeft nooit gratis bij Tiger gezeten.
Je krijgt alleen iLife bij de Mac die je koopt en een demo van iWork als je je Mac koopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |