quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:Geachte heer, mevrouw,
U hebt een schuld wegens ontrecht bezit van de OV-studentenkaart. Daarvan hebt u bericht gehad.
We verzoeken u het hele bedrag van ¤ 136,00 met de aangehechte acceptigro voor de vervaldatum aan ons over te maken. Wanneer u voor de vervaldatum betaalt, wordt er geen rente berekend. Anders bent u 4,00% wettelijke rente verschuldigd.
U kunt het hele bedrag niet in een keer betalen? Vraag dan voor de vervaldatum een betalingsregeling aan. Dat kan met het bijgevoegde formulier. De brocuhure geeft u informatie over de betalingsregeling.
Hebt u nog vragen? Bel: 050 - 599 77 55.
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
Directeur Klantenservice.
8285-SF-07
Die %()#$(&(#(%-OV-jaarkaartvereniging.
Ik kreeg toen ik studeerde ook zo'n kaart. Tegen mijn zin in, maar ik moest er wel voor betalen. Achteraf was het allemaal niet zo erg, een groot deel van mijn studietijd heb ik besteed aan het maken van tienertoertripjes door het hele land, maar toch.
Toen ik in Januari officieel mijn diploma kreeg ik in die laatste maand óók nog verplicht een OV-kaart, terwijl ik nog verzocht had om het al in december stop te zetten. Drie jaar later kreeg ik nóg een extra rekening (bovenop het reguliere bedrag wat ik al voor de kaart betaald had), omdat ik in het opvolgende jaar teveel verdiend had om recht te hebben op studenten-OV, en dus het volledige bedrag voor een OV-kaart bij kon leggen.
Gedwongen winkelnering, met boetes achteraf. Terwijl ik helemaal geen OV-kaart wilde. Kutbedrijf. Pim Fortuyn, die kale xenofobe pederast, was toen directeur van die vereniging. De puinhopen van vier jaar Pim.