quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:06 schreef bofneger het volgende:
I could make you satisfied in everything you do
All your secret wishes could right now be coming true
And be forever with my poison arms around you
No ones gonna fool around with us
No ones gonna fool around with us
So glad to meet you
Angeles
Nog 5 dagen....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Zaaaaaterdag...
Jij ook al?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ik-ben-bijna-jarig-post.
Als je een tijdje wat minder aanwezig bent, dan kunnen mensen nog wel eens de neiging hebben om zo'n dag te vergeten he... dus moet je ze er even subtiel op wijzen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat soort posts niet nodig.
vinnik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef Augustina het volgende:
Een e-mail ter bevestiging.
Die %()#$(&(#(%-OV-jaarkaartvereniging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
U hebt een schuld wegens ontrecht bezit van de OV-studentenkaart. Daarvan hebt u bericht gehad.
We verzoeken u het hele bedrag van ¤ 136,00 met de aangehechte acceptigro voor de vervaldatum aan ons over te maken. Wanneer u voor de vervaldatum betaalt, wordt er geen rente berekend. Anders bent u 4,00% wettelijke rente verschuldigd.
U kunt het hele bedrag niet in een keer betalen? Vraag dan voor de vervaldatum een betalingsregeling aan. Dat kan met het bijgevoegde formulier. De brocuhure geeft u informatie over de betalingsregeling.
Hebt u nog vragen? Bel: 050 - 599 77 55.
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
Directeur Klantenservice.
8285-SF-07
hoeso onterecht?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
U hebt een schuld wegens ontrecht bezit van de OV-studentenkaart. Daarvan hebt u bericht gehad.
We verzoeken u het hele bedrag van ¤ 136,00 met de aangehechte acceptigro voor de vervaldatum aan ons over te maken. Wanneer u voor de vervaldatum betaalt, wordt er geen rente berekend. Anders bent u 4,00% wettelijke rente verschuldigd.
U kunt het hele bedrag niet in een keer betalen? Vraag dan voor de vervaldatum een betalingsregeling aan. Dat kan met het bijgevoegde formulier. De brocuhure geeft u informatie over de betalingsregeling.
Hebt u nog vragen? Bel: 050 - 599 77 55.
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
8285-SF-07
Herma Rappa-Veltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef JAM het volgende:
Met vriendelijke groet,
Herma Rappa-Velt,
Op zich wel goed, alleen wist de meneer mij stukken minder te vertellen dan ik gehoopt had.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen, Augustina. Hoe ging het interview?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |