Sprak ik z'n naam goed uit in de OP?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben het eens met de TS.
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sprak ik z'n naam goed uit in de OP?
En toch vind ik het net een zin uit een Spinvisnummer.quote:
Is het ook, flapdrol.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch vind ik het net een zin uit een Spinvisnummer.
Ja?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kotst?
quote:
Volgens mij moet je dan even je cookies verwijderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef Gezondaar het volgende:
WTF elke keer als ik mijn pm's wil bekijken log ik helemaal uit (ook op het forum) vanwege een sessiefout ofzo![]()
Iedereen is tegen mij!!!![]()
Het is best moeilijk om te schrijven... Maar iets van: Zhunààrr (de 'a' van 'zak' en dan een beetje langgerektquote:
Klinkt best geil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om te schrijven... Maar iets van: Zhunààrr (de 'a' van 'zak' en dan een beetje langgerekt).. Op zn Engels dus
Nou, dan kom ik niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef babette21 het volgende:
Gezondaar!?!??!?!
really???????
ik doe iig niet mee aan die onzin, dus als je je pm's zoekt: kijk 's in de inbox van Zhènnàr
serieus?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:33 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb Paltos' truuk gebruikt om de account kwijt te maken![]()
Ja.quote:
Maar hij moet wel komen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef babette21 het volgende:
oh, en ja Sven: ik bén de baas van de sc-meet!!!
djeeeeeeeeeeees, dat weet toch iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |