zo beter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar waar is nu die fraaie OP ?
Hoi ThaErik,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Dag wonderer,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?
ik denk dat naast het feit dat je wel of niet ervaren bent als homo ook gewoon het ouder wordt helpt om er over te vertellenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Toch maar even een vraag als tvp bedacht
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?
zelfde als Erik
Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een fetisch of een way of life?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
Voor sommige een fetish (zowel actief als passief), voor andere een way of life.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Is dat een fetisch of een way of life?
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
Vind je het vervelend dat je er niet open over kan zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
Ik had er bij mijn eerste baan heel veel moeite mee. Gelukkig kwamen er geen vervelende reacties. Het werd eigenlijk gewoon gevonden. Dat heeft me doen besluiten om er bij een volgende baan sneller mee naar voren te komen, en dat heb ik ook gedaan. Geen spijt van gehad. En het scheelt natuurlijk wel tegen wie je zoiets zou moeten vertellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
stuur maar als je wilt dat ik hem ook invul...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Hallo, zou ik u een enquête mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |