abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45181263

[ Bericht 84% gewijzigd door SCH op 09-01-2007 16:51:28 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42:13 #2
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45181404
Maar waar is nu die fraaie OP ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:48:17 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45181615
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...

Toch maar even een vraag als tvp bedacht
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:51:00 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45181705
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?

zelfde als Erik
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_45181733
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar waar is nu die fraaie OP ?
zo beter?
pi_45182040
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Hoi ThaErik,

Het is lastig om daar iets algemeens over te zeggen maar als ik zo om heen kijk en uit eigen ervaring put dan wordt het volgens mij wel gemakkelijker door de jaren heen, afhankelijk van de behoefte die jer aan hebt en het gemak waarmee je sowieso over persoonlijke zaken wenst of durft te spreken. Het kan veel schelen of je een relatie hebt, dat maakt het vaak wat gemakkelijker omdat in gesprekken dan allerlei dagelijkse zaken ter sprake komen waarin het vrij eenvoudig is om je vriend of de naam van je vriend te droppen.
Verder raak je steeds meer gewend aan reacties of weet je ongeveer in welke situaties het wel of niet handig is om erover te beginnen. Persoonlijk begin ik er altijd snel over - ook omdat ik niet een nicht ben aan wie het echt duidelijk is af te zien.

liefs
SCH
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:00:18 #7
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45182087
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

zo beter?
pi_45182124
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Dag wonderer,

Volgens mij loopt het redelijk synchroon al is bijvoorbeeld leer volgens mij gemiddeld wel wat populairder dan bij hetero's. Maar zo'n beetje alles wat te verzinnen valt, komt in beide groepen voor.

Ik heb geen goed gevoel over dit antwoord maar je vraag is ook wat algemeen.

liefs SCH
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:01:50 #9
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45182159
quote:

ik denk dat naast het feit dat je wel of niet ervaren bent als homo ook gewoon het ouder wordt helpt om er over te vertellen
pi_45182455
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:

zelfde als Erik
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:49:04 #11
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45183694
quote:

Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:51:10 #12
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45183759
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
Is dat een fetisch of een way of life?
pi_45185051
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Is dat een fetisch of een way of life?
Voor sommige een fetish (zowel actief als passief), voor andere een way of life.
pi_45185124
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:40:08 #15
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45185397
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
pi_45185590
Ik woon in huis met een vriendin van me, en ik vertelde dat zo tegen een collega van me, die heel aandoenlijk met rood worden en verlegen zijn enzo vroeg of ik lesbisch was en of ik dus samenwoonde met een meisje met wie ik een relatie had, of dat ik met een gewone meisjesvriendin. . Aandoenlijk, echt waar. Als alle collega's zo lief zijn bij het informeren naar dit soort dingen, dat zou toch mooi zijn. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_45185966
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
Vind je het vervelend dat je er niet open over kan zijn?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:03:00 #18
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45186289
quote:

Ik had er bij mijn eerste baan heel veel moeite mee. Gelukkig kwamen er geen vervelende reacties. Het werd eigenlijk gewoon gevonden. Dat heeft me doen besluiten om er bij een volgende baan sneller mee naar voren te komen, en dat heb ik ook gedaan. Geen spijt van gehad. En het scheelt natuurlijk wel tegen wie je zoiets zou moeten vertellen.
pi_45188599
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:25 #20
71919 wonderer
pi_45188755
Was die knakker zo mooi dan, of alleen maar arrogant?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:46 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45188772
Ja, dubbelzinnige opmerkingen in gezelschap waariemand niet op de hoogte is en anderen wel is leuk .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:00:59 #22
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45188875
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
LOL
pi_45193200
Hallo, zou ik u een enquête mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:00:35 #24
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45193928
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Hallo, zou ik u een enquête mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
stuur maar als je wilt dat ik hem ook invul...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:03:04 #25
71919 wonderer
pi_45194040
Gold er in de jaren 80 een leeftijdsgrens bij homogelegenheden? En zo ja waar lag die grens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')