Dames en heren
![]()
Ik zal kijken of ik vanavond even een officieel MEET topic aan kan maken. Gezien de interesse is het handig als er toch plek is voor zo'n 15 a 20 personen. Ik was iets te voorbarig met het maken van een wie komt er lijstje, mea culpa. Het is ook een brainstormtopic, dus ook niet de plek om zoiets al vast te stellen. Shadow47 en CrazyCharlie, het moet lukken dat jullie er ook bij zijn. Ik had niet verwacht dat het zo storm zou lopen
![]()
.
Ik ga even nadenken of ik een locatie kan regelen waar we meer plek hebben. Lukt dat niet, dan blijft de locatie ongewijzigd, maar zal het echt een roulatie op systemen zijn waarbij niet iedereen continu kan photoshoppen. Ik denk ook niet dat dit een probleem zal zijn voor de meesten.
Qua hardware en infrastructuur zit het wel goed denk ik, met wat geleende tafels gaat het eventueel ook wel goedkomen. Ik ben in ieder geval blij dat er zoveel interesse is! Ik wil in ieder geval de datum van 11 maart, en de te behandelen onderwerpen wel vast zetten. Het hoe en waar ga ik even overdenken, met het doel 20 personen te kunnen faciliteren met mogelijkheid om toch veel 'vingers aan knoppen' tijd te hebben.
Meer later!!