same here. En het ligt eraan wat er gedaan gaat worden, ik wil niet onnodig iemand anders haar/zijn plek innemen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:43 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet hoeveel plek FreuD nog heeft, maar ik zou ook wel willen komen op zich!
da's niet echt de bedoeling van deze meeting.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef LekkerApart het volgende:
Ik ben ook redelijk goed in photoshoppen!
Meetings zijn meestal voor mij te ver weg (woon in het Noord-oosten) en geen ov op zaterdagen enz.
Als mensen specifieke dingen willen weten mogen ze het ook aangeven en dan ben ik bereid een geillustreerde handleiding te fabriceren..
Ook met psd-bestanden in diverse stadia erbij..
Dus pm me dan of vraag het via email ofzo..
Dan kan het eventjes duren, maar dan is het ook voor iedereen te bekijken..
Het is sowieso wel lekker om een paar mensen te weten die je even langs een dood punt kunnen loodsen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef LekkerApart het volgende:
Nope I know,
maar voor de mensen die niet gaan en die voor bepaalde dingen geen goede Nederlandse tut kunnen vinden met plaatjes bij de uitleg geef ik het aan..
Me, me me....quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef freud het volgende:
OK, gewoon zoals elke meet: gewoon vullen tot het vol is.
Tot nu toe:PdeHoog umberella --Christiaan-- Puckzzz Yoni Xilantof Shark.bait snakelady
Op dit moment nog 2 plekken over. Mogen van mij ook meer mensen komen, maar dan moet je wisselen per pc bijvoorbeeld.
ehm...... eh.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef snakelady het volgende:
11 mei heb ik ook iniks staan dus wat mij betreft kan dat.
Hahaha, is veranderd, 11 mei is mijn dochter jarig, waar het hart van vol is he.quote:
van mij welquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef ChatChewbacca het volgende:
Mag ik er ook bij?
Volgende keer ook mee danquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef BrewskieB het volgende:
Erg leuk initiatief, jongens. Vorige keer kon ik niet toen jullie naar de dierentuin gingen. Toen kon ik niet, maar ging mijn foto-buddy / vriend / ligfiets compagnon "Robbedoes" wel mee, en hij was erg enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |