Ooow, daar ben ik zeker in geinteresseerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Kamermans het volgende:
het gaat hier om de basis van het foto;s bewerking in photoshop toch?
of is er ook interesse in het leren maken van kunst met alleen photoshop? misschien meer iets voor een vervolg op deze meet ofzo. ik ben zelf eigelijk begonnen met photoshpo en later ook fotografie gaan doen. heb dus redelijk veel photoshop kennis wat ik kan delen met jullie.
voor ideeen wat voor een dingen ik met photoshop doen moet je maar ff kijkje nemen op m;n site www.kamermans.net
Ik vermoed dat deze is opgevat van "ik moet nog even kijken of ik kan....."quote:
quote:
Verder de "zover plan ik niet vooruit" was eigenlijk bedoeld als "dan weet ik zeker dat er nog niks in m'n agenda staat"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef pirke het volgende:
Ik doe wel mee!
Gelijk heb je... Vind ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:45 schreef MissBliss het volgende:
De lijst is al vol?
Jammer, ik had gedacht dat het wel een beetje op volgorde van aanmelding in dit topic zou gaan... 1 middagje niet online en je valt buiten de boot dus
Kijk je wel uit met die spanning??? De vorige keer stond je haar ook al alle kanten op...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
*wacht in spanning af*
neehoor, officieel topic volgt nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm ik heb hier ff niet in gekeken en het lijkt al zo'n beetje in kannen en kruiken... Als men nog steeds een photoshop-expert erbij zoekt wil ik nog steeds wel komen (mits vervoer)
Die villa heb ik wel, verder ook een 4 PC's met PS, dus met een paar extra laptoppies moet het wel te doen zijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
Of iemand met een villa, kunnen we ter ontspanning in de sauna en jacuzzi![]()
Oh, dan zal Ierland wel helemaal te ver weg zijn denk ik zoquote:en hier op mijn werk is plek zat, maar dan moet iedereen naar Uden komen en dat is voor sommigen weer een beetje ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |