Vergeet ook vooral die tramhalte voor de deur nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef freud het volgende:
[...] en erg goed bereikbaar (bijna naast de snelweg).
Jij bent een van de docentes natuurlijkquote:
Heel erg cool! Nu Shi ook nog ffquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
Mocht ik tijd hebben en de middelen te hebben om er te komen, dan wil ik ook mijn medewerking wel aanbieden
tvp dus
Geeft niet, dan leer ik je dat tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
persoonlijk weet ik helemaal niets van masks
Kijk....nu komen de interessante onderwerpen boven tafelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
diverse wegen van B&W omzetting ('goede' haalt het niet echt P aangezien er meer wegen naar Rome leiden die allemaal hun voor en nadelen hebben)
spot editing
cloning
hoe je die ogen zo mooi helder maakt
etc.
Probeer mee te rijden met iemandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef pirke het volgende:
Is er niks centralers (dichter bij Eindhoven), zoals utrecht ofzo? Ik betaal me blauw aan treinkaartjes... (geen korting of niks).
Of misschien is het juist weer goed? Tenzij Pirke de neiging heeft om elke 13 minuten en 32 seconden hard BOE te roepen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
ik zou het op zich wel willen aanbieden Pirke (Veghel hier) maar om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf nog doodeng om zo'n eind alleen te moeten rijden, en nerveus wrak als ik ben is het niet bevorderlijk als er een wildvreemde bij me in de auto zit
Oooh, daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef freud het volgende:
Misschien is het een idee om van een paar populaire onderwerpen (RAW verwerking basics bijvoorbeeld)
Je bedoelt...voor als we die onbedwingbare neiging krijgen om te gaan fotograferenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef freud het volgende:
... en delft centrum is ook bewandelbaar.
Als inleiding is dat wel goed denk ik, maar daar moet je niet te lang bij stilstaan. Hoe tools precies werken kom je veel beter achter als je er ook echt mee aan de slag gaat. En die komen in de technieken die de revue passeren voor het overgrote deel vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat het misschien wel een goed idee is om het programma stap voor stap door te nemen.
dus als we eerst eens het gereedschapsvenster doorlopen en uitleggen waar al die tools voor zijn, wat je ermee kunt. Dan neem je het ietsje verder en gaan naar de verschillende manieren van adjustments, daarna kan je het nog weer verder nemen door het layers venstertje eens uit te pluizen etc. etc.
Ik heb 2 verdiepingen hoor P, boven ook nog plek voor 3 man/vrouw. Vier beneden aan tafel, 3 op bank met tafel, 3 boven. En dan kan je ook nog rouleren met wie er achter zit. Delft centrum was meer ivm eten. Wordt geen foto meet hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Je bedoelt...voor als we die onbedwingbare neiging krijgen om te gaan fotograferen![]()
Maareh....hoe groot willen jullie dit gaan doenMeer als 10 man krijg je niet in jouw woonkamer denk ik (wil je nog een beetje relaxed kunnen werken).
is dan ook idd als inleiding bedoeld. alles wat ik weet van PS heb ik zelf moeten ontdekken. Zo weet ik pas kort wat de spongetool eigenlijk doet, daarvoor deed ik altijd heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als inleiding is dat wel goed denk ik, maar daar moet je niet te lang bij stilstaan. Hoe tools precies werken kom je veel beter achter als je er ook echt mee aan de slag gaat. En die komen in de technieken die de revue passeren voor het overgrote deel vanzelf voorbij.
oh en wij niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef Re het volgende:
idd mensen zoals shi of darkmantra, lynx666 uitnodigen die hebben er echt verstand van
die klinkt zooo fout hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef freud het volgende:
Er is natuurlijk een erg grote kans dat er af en toe flink diep gegaan wordt,
Ook dat is mogelijkquote:
Het ging me er meer om dat er ook wat meer ervaren mensen bij zijn, om de minder ervaren dingen uit te leggen etc.quote:maar dus een cursus voor de beginnende PS-er, denk niet dat je het allemaal moet gaan mixen met mensen die al veel maar nog niet uitgebreide ervaring hebben met PS, dan lijkt me 1 on 1 tutorials beter
er komen op zich zoals het er nu uitziet al redelijk wat mensen die bekend zijn met PS, dus dat zou wel redelijk haalbaar moeten zijn. maar wat als diegene nou net iets uitlegt wat meerdere mensen wel willen weten. je gaat het niet tig keer uitleggen denk ik toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
die klinkt zooo fout he
maar dus een cursus voor de beginnende PS-er, denk niet dat je het allemaal moet gaan mixen met mensen die al veel maar nog niet uitgebreide ervaring hebben met PS, dan lijkt me 1 on 1 tutorials beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |