betwijfel hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Blackeagle het volgende:
OP sommige fora heb ik gelezen dat je het evt kan navragen of het mag of niet en wellicht een uitzondering gemaakt kan worden.
Maar stel dat het niet kan, wil ik dus weten of een LCD het uithoud in het begageruim qua temperatuur.
je kunt proberen om het volgende te doen: demonteer de standaard van je monitor zodat je alleen de monitor hebt, doe deze in een laptop tas. Je pc doe je in een andere tas die gewoon makkelijk is mee te nemen en niet te groot is. voor je gaat inchecken en bijna aan de beurt bent zet je die tas met de pc even iets achter je neer (of vraag of iemand er op wil letten). Je geeft je bagage aan de incheck mevrouw en zegt dat je de laptop tas als handbagage wil mee nemen. Klaar, in gechecked. Je loopt naar je PC neemt die ook mee en zo loop je naar de gate.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Luuk1983 het volgende:
Computer + monitor is toch veel te zwaar voor handbagage? Max gewicht is iets van 5 kilo zover ik weet.
Er zit dan geen handbagagelabel op die ene tas. Ik denk dat ze daar bij de gate nogal eens moeilijk over kunnen gaan doen... Je hebt denk ik daar geen controle meer gehad?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef linuxje het volgende:
[..]
je kunt proberen om het volgende te doen: demonteer de standaard van je monitor zodat je alleen de monitor hebt, doe deze in een laptop tas. Je pc doe je in een andere tas die gewoon makkelijk is mee te nemen en niet te groot is. voor je gaat inchecken en bijna aan de beurt bent zet je die tas met de pc even iets achter je neer (of vraag of iemand er op wil letten). Je geeft je bagage aan de incheck mevrouw en zegt dat je de laptop tas als handbagage wil mee nemen. Klaar, in gechecked. Je loopt naar je PC neemt die ook mee en zo loop je naar de gate.
Heb ik vorige week ook gedaan, (alleen dan met een laptop en gewoon een koffer die te zwaar was). Heb er geen problemen mee gehad op heen en terug reis.
Zover ik weer heb ik die nooit gehad, een label op me handbagage :Squote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Er zit dan geen handbagagelabel op die ene tas. Ik denk dat ze daar bij de gate nogal eens moeilijk over kunnen gaan doen... Je hebt denk ik daar geen controle meer gehad?
Het kan voorkomen dat ze wel labels op je handbage plakken, is bij mij ook voorgekomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:38 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Zover ik weer heb ik die nooit gehad, een label op me handbagage :S
Ik heb ook nog nooit een label gehad op mijn handbagage :S.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:38 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Zover ik weer heb ik die nooit gehad, een label op me handbagage :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop