abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45173026
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
tvp'tje. Sterkte ermee!
pi_45173067
Lijkt me een van de ergste dingen die je kunt meemaken. Die onzekerheid.
Single ply roofing, pay less, worthless.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:06:18 #53
107521 Furia
snoopy weer
pi_45173214
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:49 schreef Dorthonion het volgende:
okee, laatste update.
We hebben nog steeds niets.
De politie gaat nu serieus op jacht naar Jamie, omdat dat toch de enige contactpersoon is waar we 'iets'mee kunnen.

Het programma 'opsporing verzocht' wordt erbij gehaald.
Er komt een grote foto in het Leidse huis aan huis blad.

Ze (zusje dus) heeft een tijdje bij bureau jeugdzorg gelopen en die zei dat 'elke dag langer dat ze weg is is heel erg fout'.
Tja, das niet echt wat je wilt horen zeg maar.

Nou dit was het weer.

In elk geval bedankt voor jullie meeleven !
Mooi dat er dan wat meer publiek bereikt wordt! Ik hoop dat het wat oplevert!
pi_45173266
Sterkte, hopelijk levert het wat op!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45173329
Okee ! Jamie heeft net gebeld.
Zij heeft nu ook ruzie met Charlotte. Ze wist waar ze was. Ze logeert bij een vriend en die vriend logeert ook bij een vriend.

Ze heeft het adres gegeven, mijn moeder is nu naar de politie met dat adres en ze sturen de politie eropaf.
pi_45173337
Als ze niet suicidaal is en zelf een treinkaartje Leiden heeft gekocht zal ik toch echt denken dat er niets ernstigs is. Ze zit hoogstwaarschijnlijk bij een vriendje of vriendinnetje in bijvoorbeeld Leiden. Ze wil niet terug want thuis is het zo kut, volgens haar, en die ouders van degene bij wie ze zit wordten voor de gek gehouden (zeggen dat er gebeld is) of interesseert het niet.

Met name omdat ze heeft gezegd dat ze uit huis wilde wonen. Nog echt een naief kind. Ze komt er wel achter als ze zelf iedere dag boodschappen moet doen, moet koken, werken voor haar geld, alle rekeningen betalen.

Weten die mensen in de klas niet met wie ze omgaat? Je moet volgens mij via via toch heel ver kunnen komen. Ze Zullen het vast niet letterlijk zeggen, maar meer in de trant van ik zie haar wel eens daar en daar rondhangen met gasten van die en die school. Kun je daar weer verder kijken. Ook al heb je dat al voor je gevoel veel gedaan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:23 #57
107521 Furia
snoopy weer
pi_45173346
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Dorthonion het volgende:
Zij heeft nu ook ruzie met Charlotte. Ze wist waar ze was. Ze logeert bij een vriend en die vriend logeert ook bij een vriend.

Ze heeft het adres gegeven, mijn moeder is nu naar de politie met dat adres en ze sturen de politie eropaf.
Klinkt weer apart, maar ik hoop dat het wat is!
pi_45173363
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Dorthonion het volgende:

Ja precies wat ik dacht. Maar heel fijn voor jullie dat er nu bekend is waar ze zit. Ik ben benieuwd naar wat voor verhaal zij zal voorhouden. Houd ons op de hoogte.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:13:11 #59
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45173366
Waarom steeds alles via de politie?
12-1 standaard donutbreak.

Kan je toch net zo goed zelf ff langsgaan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_45173379
Ga dan zelf erop af.
pi_45173433
Ik hoop maar dat ze daar zit dan!
pi_45173445
Ja en als er een kwiebus opendoet met een groot slagersmes in zijn handen...
of 2 kwiebussen...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:17:06 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_45173465
Ik vind het alleen maar goed om de politie erbij te halen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45173467
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Dorthonion het volgende:
of 2 kwiebussen...
Inderdaad Netjes dat je het via de politie doet
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:17:58 #65
28167 matthijst
pi_45173485
Haha, ja, dat gebeurt nogal vaak: 16-jarige jochies die standaard de deur opendoen met een slagersmes....

Nadeel van oom agent is dat ze zo slooooooooooooooooooooom zijn....
En dat ze in politieauto's voor komen rijden
pi_45173490
aha.. binnenkort is ze weer thuis dus
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:18:20 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45173499
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Dorthonion het volgende:
of 2 kwiebussen...
Groot gelijk dan.
Maar gaat ze met zulk eng slag volk om dan? (Nu is die Jamie denk ik ook niet de beste vriendin die je als ouder voor je dochter wenst. Wat een galbak).

Succes en laat de politie het nu inderdaad maar regelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45173500
"Meneer we hebben een adres van een vriendin van jamie!"

"Mevrouwtje, rustig aan. Vertel eens rustig hoe u aan dit adres komt *kruimels van donut wegveegt* daarna gaan wij een bevel halen en wat mensen flitsen en dan gaan we wel even kijken"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:19:49 #69
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_45173524
als ze niet gevonden wil worden volgt ze misschien dit topic wel, hmm...
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:21:00 #70
28167 matthijst
pi_45173557
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef tonks het volgende:
"Meneer we hebben een adres van een vriendin van jamie!"

"Mevrouwtje, rustig aan. Vertel eens rustig hoe u aan dit adres komt *kruimels van donut wegveegt* daarna gaan wij een bevel halen en wat mensen flitsen en dan gaan we wel even kijken"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:21:10 #71
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45173562
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]
Nu is die Jamie denk ik ook niet de beste vriendin die je als ouder voor je dochter wenst. Wat een galbak.
Waarom is die Jamie een galbak? Zij is wel de enige die het fatsoen heeft om aan te geven waar dat kind uithangt. Die Charlotte is erger als je het mij vraagt (ik weet 't...niemand vraagt mij wat). Lijkt me een lastig pubertje.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45173571
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef matthijst het volgende:
Haha, ja, dat gebeurt nogal vaak: 16-jarige jochies die standaard de deur opendoen met een slagersmes....

Dat zij zelf 16 is wil niet zeggen dat die vrienden waar ze zit dat ook zijn.

En kan me voorstellen hoe frustrerend het is om elke keer alles aan de politie over te laten dus heb alle respect voor TS en zijn familie dat ze dit wel doen.
Wij zijn billen brandt, moet blij zijn dat ie niet andersom stond.....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:23:01 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45173610
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Everett het volgende:

Waarom is die Jamie een galbak? Zij is wel de enige die het fatsoen heeft om aan te geven waar dat kind uithangt. Die Charlotte is erger als je het mij vraagt (ik weet 't...niemand vraagt mij wat). Lijkt me een lastig pubertje.
Omdat ze het gezin eerst een hele dag (of langer) in spanning houdt met lulverhalen waar niets van blijkt te kloppen. En nu ze ruzie heeft met Charlotte (waar komt dat opeens vandaan?) kan ze wel eerlijk zijn. Tenminste, dat is dan nog te hopen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:23:42 #74
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_45173629
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef matthijst het volgende:

Ze klinken anders niet als het beste volk wat je je kan wensen, bovendien staat er niets over de leeftijd van die jongens, denk dat ze stukje ouder zijn gezien de wederzijdse logeerpartijen.

Maar sowieso is het niet verstandig om als zeer emotionele vader op zo'n moment je dochter op te komen eisen. Het meisje zal misschien ook nog wel tegenstribbelen, en dan heb je er nog twee van die gasten bij zitten die je niet kent. Klinkt als het perfecte scenario voor ongelukken, als slachtoffer of als dader.
pi_45173644
Ik zou dat weggelopen kind eens een paar schoppen onder dr dikke reet verkopen. Als ze dr familie in de steek laat en niks van zich laat horen is ze dat wel waard. Tenzij ze om een bepaalde zwaarwegende reden is weggelopen. Wat is die reden eigenlijk??? Weten we dat al?
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')