Je vergeet inderdaad nog dat Brian al zijn persoonlijke geld (75k) kwijt is, zijn spaargeld, pensioenfonds, elke laatste cent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:
Ja, idd. In één aflevering Zap Monkey failliet, Dave en Deena echt gescheiden, Adam moet voorkomen voor dat gevecht en dan aan het einde gaan Angelo dood. Beetje teveel van het goede. Wel gek, nu zijn 2 van de 6 hoofdrolspelers pleite.. Zie je het voor je? Na seizoen 1 van Friends Phoebe weg, seizoen 2 gaat Joey dood.. (bij wijze van spreken dus) Je houdt weinig over zo! Neem aan dat Marjorie dan weer ooit terug komt?
En wat een trieste onprofessionele trut is die Susanne..!!!![]()
Meer nog, want dat was niet genoeg en hij moest ook nog een boete betalen om dat pensioen op te nemenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je vergeet inderdaad nog dat Brian al zijn persoonlijke geld (75k) kwijt is, zijn spaargeld, pensioenfonds, elke laatste cent.
Ik mag het wel hopenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:Neem aan dat Marjorie dan weer ooit terug komt?
Denk wel dat dat gebeurd want je zag NOOIT wat van z'n vader en nu werd duidelijk waarom ze geen contact hadden en nu Brian niets meer heeft zal die wel voor z'n vader gaan werken. Hopelijk is 't volgende week wat vrolijker hoor...!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
ben idd benieuwd hoe hij dat geld terug wil gaan krijgen..
mss dat hij toch nog maar een keer naar pappie moet gaan![]()
haha grappige postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
Je zag anders in het voorstukje dinges (ben der naam kwijt) lachend (op een manier van jeweetwel) een speech geven. Misschien hebben ze er dan al vrede mee?
inderdaad, die formulering bedoelde k ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha grappige post"dingetje die op zo'n manier van je weet wel een speech geeft"
denk trouwens niet dat ze er al vrede mee hebben maar het zal wel onder het motto 'proberen positief te zijn' overkomen...
Moest wel lachen eromquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:31 schreef Smash-it het volgende:
Hoe smerig is het trouwens om met een dode vis onder je hoofdkussen te slapen.. even tussendoor.
All Will Be Well - The Gabe Dixon Bandquote:
Vond dat nummer op het eind ook super!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
All Will Be Well - The Gabe Dixon Band
Ik vond het ook weer een treurige aflvering, maar gelukkig waren er op het eind ook weer wat lichtpuntjes!!
Deena en Dave moeten idd bij elkaar blijven, haha Dave was net een klein jongetje die bang in het donker was en bij zijn mammie wilde blijven haha leuk gedaan!!Denk trouwens dat Brian zo 'geschokt' keek omdat ie niet had verwacht dat er zulks lekkers rond zou lopen ofzo
jaaaa, ik ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Vond dat nummer op het eind ook super!
Marjorie is gewoon het engelse equivalent voor Marjolein... Het is daar ook de plant, zeg maar...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef Sammetje het volgende:
Marjorie is gewoon een leuke naamIn Amerika is het vaak anders geschreven.
Er zijn heel veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben....tsja.....of het echt op z'n Hollands uitspreken...vreselijk!
Als het drama nou compleet is, verliest ze de baby ook nog... Ik zie ze er voor aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef Purky het volgende:
Tegen Brian gaat ze ook kwaad doen wat ze normaal niet is dus ze zal er geen vrede mee hebben. Zijn ze eindelijk zwanger, gaat hij dood.. pff!
Neeee, alsjeblieft niet........snif!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als het drama nou compleet is, verliest ze de baby ook nog... Ik zie ze er voor aan![]()
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb steeds het idee dat Angelo nog voor een verrassing gaat zorgen...In de zin van een dubbelleven dat nu boven tafel komt ofzo.
speelde hij niet in een film ofzowatquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?
Lieve schat, Napels IS in Italië.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Klopt, maar die werd opgenomen in Italië
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terugquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?
lijkt me niet.. als ik het goed heb was hij daar een film op aant nemen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terug
Ja, zeer zeker wel. Misschien was hij wel bij zijn buitenechtelijke kind of iets dergelijks raarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terug
vrouwelijke intuitie???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker wel. Misschien was hij wel bij zijn buitenechtelijke kind of iets dergelijks raars
Not me, heh heh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
WAAAAAAAAT, Adam en Heather zijn getrouwd!!!!cewl cewl cewl!!!
Volgende week is voorlopig de laatste aflevering van What About Brian op Net5 dus met alle waarschijnlijkheid
ga ik de resterende afleveringen downloaden, wie blijft er braaf wachten???
Was ik ook zeker van plan, ik ga nou echt niet een half jaar zitten wachten tot het volgende seizoen hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
WAAAAAAAAT, Adam en Heather zijn getrouwd!!!!cewl cewl cewl!!!
Volgende week is voorlopig de laatste aflevering van What About Brian op Net5 dus met alle waarschijnlijkheid
ga ik de resterende afleveringen downloaden, wie blijft er braaf wachten???
Nee dat was in Rome, ze vonden het raar dat ie in Napels zat.. waarom zou die loze regel anders in het script staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lijkt me niet.. als ik het goed heb was hij daar een film op aant nemen..
mss was het wel een XXX![]()
volgende week is er nog eentje volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Nesle het volgende:
Wel toffe aflevering
Jammer dat het de laatste is, ik ga trouwens niet downloaden. Daar heb ik geen zin aan
had gisteren de laptop uit staan tijdens het kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
B.erthaik vroeg me al af waar je was
hihi, bijzonder........ik heb ´m altijd naast me liggen op de bank voor de reclame-tijd.....tsja, je moet toch wat.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
had gisteren de laptop uit staan tijdens het kijken.
voor het eerst
Ik op schoot, maar ik had er niet zo'n zin in. had toch niks te doen behalve Fok! en dat was ik ff moe.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sammetje het volgende:
[..]
hihi, bijzonder........ik heb ´m altijd naast me liggen op de bank voor de reclame-tijd.....tsja, je moet toch wat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |