Ja, zeer zeker wel. Misschien was hij wel bij zijn buitenechtelijke kind of iets dergelijks raarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terug
vrouwelijke intuitie???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker wel. Misschien was hij wel bij zijn buitenechtelijke kind of iets dergelijks raars
Not me, heh heh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
WAAAAAAAAT, Adam en Heather zijn getrouwd!!!!cewl cewl cewl!!!
Volgende week is voorlopig de laatste aflevering van What About Brian op Net5 dus met alle waarschijnlijkheid
ga ik de resterende afleveringen downloaden, wie blijft er braaf wachten???
Was ik ook zeker van plan, ik ga nou echt niet een half jaar zitten wachten tot het volgende seizoen hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
WAAAAAAAAT, Adam en Heather zijn getrouwd!!!!cewl cewl cewl!!!
Volgende week is voorlopig de laatste aflevering van What About Brian op Net5 dus met alle waarschijnlijkheid
ga ik de resterende afleveringen downloaden, wie blijft er braaf wachten???
Nee dat was in Rome, ze vonden het raar dat ie in Napels zat.. waarom zou die loze regel anders in het script staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lijkt me niet.. als ik het goed heb was hij daar een film op aant nemen..
mss was het wel een XXX![]()
volgende week is er nog eentje volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Nesle het volgende:
Wel toffe aflevering
Jammer dat het de laatste is, ik ga trouwens niet downloaden. Daar heb ik geen zin aan
had gisteren de laptop uit staan tijdens het kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
B.erthaik vroeg me al af waar je was
hihi, bijzonder........ik heb ´m altijd naast me liggen op de bank voor de reclame-tijd.....tsja, je moet toch wat.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
had gisteren de laptop uit staan tijdens het kijken.
voor het eerst
Ik op schoot, maar ik had er niet zo'n zin in. had toch niks te doen behalve Fok! en dat was ik ff moe.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sammetje het volgende:
[..]
hihi, bijzonder........ik heb ´m altijd naast me liggen op de bank voor de reclame-tijd.....tsja, je moet toch wat.....
ja ik lees het net.. erg jammer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef PeRi het volgende:
Weet niet of het nog uitgezonden wordt? Maar verwacht na het einde van seizoen 2 sowieso niks meer, de serie is namelijk gecanceld. Er komt geen seizoen 3..
Was er ook nog maar net mee begonnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Purky het volgende:
Verdorie. Begon het net écht leuk te vinden!
Nederlandse televisiequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:13 schreef Purky het volgende:
Mja, doen ze erg vaak. Nu ook weer met The Nine op vrijdag avond. Daarom ga ik dat maar niet eens volgen, want dan vind ik het vast weer leuk bij de laatste paar afleveringen en stopt het ineens![]()
Ik wachtquote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Wachten jullie totdat het weer uitgezonden word (als het uberhaupt nog komt) of zijn jullie ook aan het downloaden geslagen??
net die episode gekeken en hij is idd heel erg goedquote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Seizoen 2 is inderdaad geweldig, mijn favoriet is What about the Lakehouse (ep. 13), ik herinner me dat het een hele intense aflevering was met hele mooie muziek
Ik mis het wel
OH indeedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:45 schreef Smash-it het volgende:
En ik heb trouwens zoooo'n hekel aan dat mens dat de vrouw van papa van Brian speelde. In Friends was zij Carol en in It takes two (lang geleden met Olsen twins) die gemene stiefmoeder. Ze heeft zo'n irritante stem!
Leuk voor Dave iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef B.ertha het volgende:
vond het ook weer een goede aflevering, die date met dat jonge ding
Die heb ik juist niet gezien, maar goed dus ook wrsquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef samjustme het volgende:
Heb de eerste afleveringen gezien, heeft me niet lang kunnen boeien eerlijk gezegd.
Soms wel ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wel, leuke serie. Een beetje te soapy af en toe, maar ik vermaak me er altijd wel mee. Brian vind ik eigenlijk best een vervelend personage
. De andere mannen uit de serie zijn wel leuk.
Ik heb het ook gemist toen, maar ik dacht dat ze met Adam verloofd was........quote:Op woensdag 19 september 2007 20:46 schreef Smash-it het volgende:
Marjorie was verloofd met die heerlijke blonde kerel, maar Brian en Marjorie waren altijd heimelijk verliefd op elkaar. En toen gingen ze vreemd, nog voor de bruiloft met blondie. En voordat ze naar het altaar liep, verklaarde Brian haar weer de liefde (pick me, je kent het wel), toen zei Marjorie nee, maar is ze de kerk uitgerend. Dus en geen bruiloft en geen Brian.
Zoiets was het volgens mij.
Dat is toch een heerlijke blonde kerel? Ik kon even niet op zijn naam komen..quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist toen, maar ik dacht dat ze met Adam verloofd was........
euhmz, ff denkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:08 schreef Wombcat het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven wat er gebeurd is de afgelopen keer, ik heb 't gemist.
Jeetje, dat wordt graven. Iedereen heeft Marjorie dus gezien nu. Brian kiest volgens mij toch voor het real estate-meisje, maar degene die met de stripper is getrouwd gaat twijfelen. Ze zoenden op het strand (hij ging dus vreemd),maar het was maar een klein kusje. Stripper gaat terug naar de stripclub en begint weer met haar stalker (die de tv had gejat) aan te pappen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:16 schreef Sammetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vorige week gebeurd is, want heb het gemist
Oho, ik heb net zitten kijken (gedownload) was wel weer ff een lekkere jankaflevering..........quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Brian's pa is ervantussen met het geld, dikke claim van de IRS
Yep. Tegenvallende kijkcijfers in de VS. Om dezelfde reden zijn The O.C. en Everwood ook van de buis gehaald. Beetje jammer. Sarah Lancaster is namelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Michellee het volgende:
voorgoed...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |