Daar kijken lang niet zo veel mensen naar. Dat is geen show.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
waarom is er geen live video feed
dat was er wel van de microsoft keynote van eergisteren
Er zijn 'iets' meer Apple fanboysquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
Daar kijken 4 mensen naarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
en dus zou ik zeggen: gooi er een live videofeed inquote:
im a pc, guy in hospital robe, getting upgrade today.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef tonks het volgende:
9:17 am showing an ad for vista
Wij zijn blij met dit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
en dus zou ik zeggen: gooi er een live videofeed in
misschien wel 10x zoveel bandbreedte reserveren dan voor een microsoft feed
video, is toch niet teveel gevraagd??!
tot nu toe altijd misgegaan... overload.... Ze proberen het niet eens meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerst, maar het was te zwaar. Zelfs van alle live sites in lichte versie gaan er een paar plat, en daar is al iets meer spreiding...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Toen ik bij Sitecom wegging in Oktober hadden ze de WL-153 en andere MiMo producten die erg goed uit verschillende tests kwamen tov andere pre-N produkten. De snlheid is nog 802.11G (plus), zo tot 35 Mbps maar vooral het bereik is sterk verbetert door MiMo (Multiple In Multiple Out) icm smart antenna technologie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn er bij Sitecom al prototypes op de markt die werken met 802.11n dan?
Ben bang dat dat voor mij net zo is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
2007 is going to be a great year for the Mac. Over the next several months we're going to roll out some awesome stuff for the mac
Dat vind mijn bankrekening niet leuk om te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |