Aangenaam is het wel, maar vervelen doe ik me niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:14 schreef svann het volgende:
Vervelen jullie je nog een beetje aangenaam?
Ik ook, maar jij hield me aan de praatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:17 schreef broer het volgende:
O, de kat is binnen. In theorie kan ik naar bed.
Mja, de laatste tijd is dat toch minder jouw gewoonte...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:18 schreef svann het volgende:
Een beetje dralen voor ik m'n bed in duik.
Da's nou eenmaal de gewoonte.
Ja, ik word van lieverlee altijd moe van dat quoten en al die haakjes en zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Zo. Dat is even de boel afwerken, Wickedangel.
Ja, klopt. En ik vormde ook een aardige bedreiging, zo op tweehonderd kilometer afstand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook, maar jij hield me aan de praat![]()
Ik word altijd moe van het antwoorden. Mooi opgelost.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik word van lieverlee altijd moe van dat quoten en al die haakjes en zo.
Jij weet waar mijn huis woont?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ja, klopt. En ik vormde ook een aardige bedreiging, zo op tweehonderd kilometer afstand.
Nee, maar kennelijk kan ik goed gokken.quote:
Slaap lekker, Wickedangel.quote:Welterusten, broer en Svann![]()
![]()
Vandeweek was ik opeens om negen uur al vertrokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Mja, de laatste tijd is dat toch minder jouw gewoonte...
Het was ook geen vertrek ofzo, ik had gewoon even geen zin meer zoals ik al zei.quote:
Edward Scissorhands?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Heb ik nog niet gezien en itt jou ben ik niet zo van de sprookjes.
Sen to Chihiro no kamikakushi.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:13 schreef Lamon het volgende:
Edward Scissorhands?
Big Fish?
Dark Crystal?
The Fisher King?
Spirited Away?
Niet goed?
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, als Lamon er weer is kan ik hier ook wel weer een keer posten.
Eens.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef broer het volgende:
Ik dacht oorspronkelijk juist dat wij als een weegschaal zouden werken.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, als Lamon er weer is kan ik hier ook wel weer een keer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |