Jawel, Jack ging HUILEN toch zijn HOLMAATJE Tony dood ging.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
-Mo- ... roze 24 cijfers??24 is niet gay
![]()
Wat?! Tony?! Dood?! Niet?!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jawel, Jack ging HUILEN toch zijn HOLMAATJE Tony dood ging.:
:D:D::
:D:D::d;d;
dD
Sterfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
dD
Spoilertagsssssssssssssssquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
dD
Is wel te vinden via de alternatieve wegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:41 schreef Gezondaar het volgende:
Nieuwe 24 cast bij Larry King
Eerst even voorbij de reclame en dan komt de clip.
Heeft iemand de hele aflevering? Of is 'ie nog niet uitgezonden?![]()
Is al te vinden op de bekende kanalen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:41 schreef Gezondaar het volgende:
Nieuwe 24 cast bij Larry King
Eerst even voorbij de reclame en dan komt de clip.
Heeft iemand de hele aflevering? Of is 'ie nog niet uitgezonden?![]()
Als het niet was opgemerkt hier had ik hem echt néver nooit herkend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:29 schreef Gezondaar het volgende:
Is Asad nou Doctor Bashir van Star Trek DS9?![]()
Hij zat in ieder geval wel in één van de eerste 4 afleveringen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:49 schreef Jivis het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds stille hoop dat David nog leeft![]()
Die is echt keidood!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:49 schreef Jivis het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds stille hoop dat David nog leeft![]()
22 januari.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer komt aflevering 5? deze eerste 4 waren gelekt toch, dus het is nu lang wachten op nummertje 5 zeker (afgezien van die eerste 12 minuten).
Palmer bear...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij zat in ieder geval wel in één van de eerste 4 afleveringen.
Ow, beter! dubbele uitzendingen in de VS dan zeker. Volgens mij begint rond die datum ook Prison Break weer. Dubbel tof dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |