De eerste akte van 12 minuutjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Die werd toen gewoon afgevoerd en aan de kant gezet omdat ze het niet meer aankon.
Wat is er nu met episode 5? Is die ook al beschikbaar of de eerst paar minuten ofzo?
Dat was een misselijk tantequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik me afvroeg, waar is die dame van CTU waarvan haar dochter suicide pleegde?
Was het koud onder die steen? Heb je het al gehoord van Saddam?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef Gezondaar het volgende:
WTF?! Waarom ontdek ik nu pas dat de nieuwe eps al uit zijn?!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Was het koud onder die steen? Heb je het al gehoord van Saddam?
![]()
Blijken ze Saddam al in december te hebben afgemaakt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
Ik was zo bang voor spoilers, dat ik al het nieuws meed als de pest en alleen maar met een toenemende erectie wachtte op maandag 15 januari![]()
tof. ook maar eens binnenhalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door __Saviour__ op 11-01-2007 20:29:31 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Eerste is idd korter, reclameblokken zijn ongeveer 7 minuten, normaal rond de 4 tot 5 minuten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef Gezondaar het volgende:
Klopt het dat episode 1 veel kleiner is dan die andere drie? Duurt 'ie korter ofzo?![]()
Thanks, dan weet ik iig dat ik de goede heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Eerste is idd korter, reclameblokken zijn ongeveer 7 minuten, normaal rond de 4 tot 5 minuten.
Speeltijd afl. 1 is 42:56
Toppie!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Bijgekeken. Puike seizoensstart
Klopt, vooral het stuk wanneer Jackquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef Jivis het volgende:
Ik vind de soundtrack van seizoen 6 overigens briljant. Zie je niet vaak bij series, zulke mooie muzikale begeleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staat me nog erg goed bij qua muziek. Erg gaaf gedaan....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Dat ik jou hier eens zo mogen treffen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Bijgekeken. Puike seizoensstart
I like your avatarquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat ik jou hier eens zo mogen treffen.
-Mo- ... roze 24 cijfers??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |