Hehe, ben bij toeval op RTL5 halverwege S5 erin gekomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:19 schreef Professional het volgende:
Jij loopt achter?
Ik ben net begonnen met seizoen 1. Ben nu bij aflevering 15, dus ik heb er nog heel veel te gaan.
Maar ik heb nu al PB S2, BSG S3, 24 S6 en Lost S3 te volgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Net alsof het niet de moeite waar is.
Doet moet dowd samen met die manquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik erger me nu al aan de stem van Sandra Palmer
Er is een winterbreakquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar ik heb nu al PB S2, BSG S3, 24 S6 en Lost S3 te volgen.
Waar haal ik de tijd dan vandaan?
Ze doet me denken aan Sherry Palmer, dat kutwijf van David destijds...quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik erger me nu al aan de stem van Sandra Palmer
Belangrijke reden zal ook zijn dat ep. 1t/m4 nog niet uitgezonden zijn in de VS maar voor t eerst al wel via andere wegen te verkrijgen zijn. Veel mensen hebben de eerste afleveringen dus al gezien voor de VS 'release'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:37 schreef Burbo het volgende:
Hm ok, vreemd gezien alle andere USA-topics waarin niet gespoilerd hoeft te worden.
Ik zal m'n post wel even spoileren dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geen grote spoiler maar toch)Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
81 uur past anders prima in anderhalve week hoor.quote:
idd, of die vrouw van bauwa in seizoen 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Sherry Palmer, dat kutwijf van David destijds...
Kortharige MILFquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
idd, of die vrouw van bauwa in seizoen 1. Die kreeg gelukkig een paar lekkere kogels van Nina
![]()
Ik meld mij wel ziek volgende week.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:30 schreef FJD het volgende:
[..]
81 uur past anders prima in anderhalve week hoor.
Als je het een MILF vind, waarom dan een kotssmiley?quote:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je het een MILF vind, waarom dan een kotssmiley?
Hee ik ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik zag Jack's vrouwke trouwens ook in House voorbijkomen als dakloze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ik zou zeggen, probeer fouten te vinden en laat het met weten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die custom ondertiteling vaak slecht is, veel taalfouten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:11 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer fouten te vinden en laat het met weten.
Waarschijnlijk gestopt daarna. Ik vond haar wel aardig CTU leiden maar had dus als enige zwakte die dochter. Mental breakdown daardoor imo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik me afvroeg, waar is die dame van CTU waarvan haar dochter suicide pleegde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |