quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga je wel 's topless als je teveel gedronken hebt?![]()
Of je doet mee met de orgie!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Owja! Dus je laat mij alleen truggaan naar huis!![]()
Volgens mij niet, maar ze gaat wel af en toe naar het toilet om daar foto's te maken van haar voorgevel.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Das niet het enige waarvoor ze naar het toilet gaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef Lyr het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ze gaat wel af en toe naar het toilet om daar foto's te maken van haar voorgevel.
Ja, ik probeer het welquote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daarom moet je je shirtje dan ook kapot trekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het wel. Maar dan knopen Bi0 en Dribbel_ mijn shirtje weer dicht.
En ze verwisselen mijn baco met cola.
Als die muziek komt, ben ik van de partijquote:Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
Toettoet boing boing, hakken en zagen
Egoisten dat het zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het wel. Maar dan knopen Bi0 en Dribbel_ mijn shirtje weer dicht.
En ze verwisselen mijn baco met cola.
Bedoel je commerciele happy hardcore of goede (happy) hardcore?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als die muziek komt, ben ik van de partij![]()
Charly Lownoise & Mental Theoquote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bedoel je commerciele happy hardcore of goede (happy) hardcore?
In hollywood geweest was tof en met nightmare was ik ook bij hun set.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Charly Lownoise & Mental Theo![]()
Nee, die "muziek" van de vorige keer in de stairway was goed? Iedereen ging zowat buiten zitten.quote:
Even een reminder voor mezelf:quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ook kebab?
( pizza, of andere dingen werken ook)
Hoe komt het dat jij bijna altijd wat wijs weet te zeggen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Puik 14.gif!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Even fotoboek gecheckt en het kan, Bizz, het kán.
Levenservaringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij bijna altijd wat wijs weet te zeggen?
Goed en noodzakelijk planquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Even een reminder voor mezelf:
Luchtverfrissers kopen voor op de terugweg:want DIE LUCHT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |