Dit is het soort antwoorden dat ik zoek thnx :-)quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
Je kan inderdaad van elkaar gaan genieten, maar kan me voorstellen dat je ook wel eens samen wat wil ondernemen buiten bed.. Weet niet hoeveel geld je hebt, maar dagje uit is altijd leuk (pretpark, maar misschien ook een dierentuin).
Je kan anders ook gewoon wat gaan wandelen.![]()
ga samen winkelen als je daarvan houd, of een dagje zwemmen..
Jij bent de eerste die met een goed antwoord komt, geeft wel aan hoe moeilijk de vraag is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Dwan het volgende:
bordspelletjes
samen DvDtje huren en wat lekkers scoren in de supermarkt
appeltaartbakken
ga wat drinken op een terras en als de ober niet kijkt samen heeeeel hard weg rennen
ga schaatsen
Kidz city
De wallen
Museumpje nemo, of dat multimedia ding in hilversum?
zwemmen
kralen rijgen voor elkaar een armbandmaken of ketting kan vaak in van die kralen winkels.
circus (als die er is)
joyriden
kom op gast weest fokking creatief en laat initatief zien aan die chick maak keuzes en onderneem wat. Nu snap ik waarom die jonge grietjes uit eindelijk voor een oudere gast gaan............
Hebben we dat ook weer gehad, en hoeft verder hem niet meer in te koppen, of in vijf posts te bespreken dat ze dat van plan waren te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Neuken?
Oeh... wat ben je streng.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hebben we dat ook weer gehad, en hoeft verder hem niet meer in te koppen, of in vijf posts te bespreken dat ze dat van plan waren te doen.
Opgeschoond, hou het hormonale niveau binnen de perken. Dank u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |