Om te laten zien hoe goed het met ze gaatquote:Op maandag 8 januari 2007 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Waarom open jij toch altijd die topics over NEC?![]()
Dat wou ik maar net zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef JH87 het volgende:
Nou, kunnen ze daar in ieder geval voortaan niet meer afgeven op het vroegere wanbeleid in Arnhem.![]()
Komt NEC ondanks dit nieuws ff 3 punten halenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Boekhoorn heeft straks ook geen geld meer als die gaat scheiden![]()
De Helft van zijn vermogen is dan weg![]()
Ik heb alweer zin in 4 februari als we ze mogen ontvangen![]()
Dat hebben ze al meer dan 25 jaar niet gedaanquote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef DRIX het volgende:
[..]
Komt NEC ondanks dit nieuws ff 3 punten halen
Onderschat de rente niet die er in de loop van de jaren bijkomt...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
20 miljoen schuld als het niet aan die financier had gelegen? Ik kan me niet voorstellen dat Baretto en Niedzielan zo duur geweest zijn. Goed, ze zijn duur en slecht, maar zo duur...
De helft van 1 miljard is nog steeds wel watquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Boekhoorn heeft straks ook geen geld meer als die gaat scheiden![]()
De Helft van zijn vermogen is dan weg![]()
Hij zou dan eerst weer een vermogen moeten opbouwen , wil die in een bodemloze put investerenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
De helft van 1 miljard is nog steeds wel wat
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Sensation89 het volgende:
Die Boekhoorn is toch al weg ofniet?
Op 5 Miljoen is 12% (Feyenoords woekerrente) nog altijd 'maar' 600k.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:31 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Onderschat de rente niet die er in de loop van de jaren bijkomt...
Van Delft beweert dus het tegenovergestelde. Ik vraag me wel af wat hij er precies mee bedoelt.quote:'Als het aan mijnheer Boekhoorn (voormalig geldschieter, red.) had gelegen, zaten we nu met een schuld van twintig miljoen of meer.'
Romano blijft gewoon in Nijmegen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef existenz het volgende:
Wij willen nog steeds graag Denneboom!
Nee maar als Baretto + Niedzelan samen 9 miljoen kostten, plus die rente, plus hun salaris dan ga je wel richting dat bedrag.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op 5 Miljoen is 12% (Feyenoords woekerrente) nog altijd 'maar' 600k.
Per 5 jaar oid is dat 3miljoen... Nog altijd geen 20. Of zou er echt zoveel geld zijn uitgegeven?
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Nee maar als Baretto + Niedzelan samen 9 miljoen kostten, plus die rente, plus hun salaris dan ga je wel richting dat bedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |