nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Heartsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond hopelijk hun laatste optreden.
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian aan de beurtquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Hearts
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian Anja aan de beurt
Anja...quote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef avotar het volgende:
Ik heb de laatste minuut gezien.. maar eindelijk inderdaad...
gerechtigheid, want ze zaten er al veel te lang in..
Tegen wie was de sing-off ?
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dat was wrsch doorgestoken kaart omdat Anja's klas in de zaal zat.
Geen idee, niet gekeken en video heeft de band opgevreten.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sowieso mag wat mij betreft Idols meteen weer terugkomen, ik vind het duidelijk stukken leuker dan X-Factor, maar toch.
X factor pluspunten:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.
Al ik het praktisch hetzelfde programma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |