Hmm.. eigenlijk begin ik Hearts wel te waarderen!
Het is niet helemaal mijn smaak maar ze hebben tenminste lef!!
Laten we wel wezen:
- ze klinken eigenlijk best oké
- ze zijn grappig
- ze gaan wel vooruit (in tegenstelling tot x6 bijv.)
- ze durfden als enige echt iets met het thema zomer!
- ze zijn zichzelf en conformeren zich niet aan normen van het 'ik heb zo veel verstand van muziek' publiek
Ieder zo zn smaak, maar ik vind ze zeer vermakelijk en het zou saaier worden als zij uit het programma zijn. Ze hebben toch wel een soort van x-factor!! Dat bijv. Sharon 'het perfecte zangeresje' is, is wel duidelijk. Maar het gevoel (sympathie van de kijker) wil ook wat en ik denk dat Hearts (net als Christian) hier goed op inspeelt.
Hiernaast vind ik Hearts van af het begin af aan een te gemakkelijk slachtoffer van kritiek. Natuurlijk is het makkelijk om twee huppelende zusjes en een huppelend broertje met de grond gelijk te maken maar ja... het is niet standaard en het onderscheid zich duidelijk van de rest! De vraag roept zich dan op als iedereen zo de schijt aan ze heeft waarom ze dan 2 ronden zonder sing off doorkwamen. Was dat dan alleen te wijten aan GS, Ruben (die geen slecht optreden had) en Melanie? Blijkbaar hebben ze dus toch wel een publiek.. Oké ze stonden vorige week in de SO maar vorig jaar overleefde Ellen weet ik veel hoeveel keer de 'bottom-two'.
Kortom: Ik heb het gevoel dat
als ze deze ronde doorkomen dat ze best nog eens wel voor een verrassing kunnen gaan zorgen, dankzij de groeiende sympathie van de kijker (laten we wel wezen dit forum is natuurlijk niet echt representatief voor het NL.publiek met al zijn frans bauer-fans, huisvrouwen en karaoke-fans
![]()
)!!