Ach ja, hetzelfde geldt voor een zwaar auto-ongeluk. Het is niet om aan te zien, maar op een of andere manier blijf je toch kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ze er nog inzitten!
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:32 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ach ja, hetzelfde geldt voor een zwaar auto-ongeluk. Het is niet om aan te zien, maar op een of andere manier blijf je toch kijken.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Dat vooroverbuigen naar het publiek ook!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me aan die kerel. Zo als ie mierzoet met z'n beide handen om de microfoon geklemd probeerde emotie uit te stralen. Please!
En dan die pasjes en handbewegingen. Het zag er zo nep uit.
juistquote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hearts is tof.. Ze worden elke week beter en Sonja is gewoon een heel erg goede zangeres!
Nu Nancy nog. Ik hoop dat zij ook nog de kans een keer krijgt als leadvocal. Met het juiste nummer zal dat nogmaals voor een verassing zorgen want tot nu toe houdt zij zich in, dus niemand verwacht dat van haar.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hearts is tof.. Ze worden elke week beter en Sonja is gewoon een heel erg goede zangeres!
Dat doen de dames van X6 ookquote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vooroverbuigen naar het publiek ook!
Net alsof hij de neiging heeft om al die mensen in het publiek eens gezellig in de wang te knijpen.![]()
Ja echt welquote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever eerst Dorine eruit, maar dat is niet zo reëel. Dus Hearts maar eerst.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
Dat ze er de volgende ronde maar snel uit mogen vliegen.
daar hoop ik al weken opquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
Dat ze er de volgende ronde maar snel uit mogen vliegen.
Het maakt me niet zo veel uit wie van de twee er als eerste uitvliegt, als ze de komende twee weken er beiden maar uitvliegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever eerst Dorine eruit, maar dat is niet zo reëel. Dus Hearts maar eerst.
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
daar hoop ik al weken op
Die man vind ik erg irritant. Hij staat er zo triest bij. Met beiden handen om zijn microfoon en helemaal voor over gebogenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef Jvalini het volgende:
Over de nieuwe Grant & Forsythe gesprokenDie man is wel scheetig, maar meer ook niet. Leuk voor het plaatselijk koortje, maar artiesten..
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Vanwege Sonja mogen ze blijven. Eerst Christian en Dorine foetsie.![]()
neenee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond hopelijk voor de laatste keer in een liveshow.
Dat zou morgen dan zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit is de Hearts topic, niet die van Dorine hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vandaag is de liveshow, morgen is de uitslagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |